اشتباهات مهمی که در هنگام سشوار کشیدن مرتکب می شوید.
اشتباهات مهمی که در هنگام سشوار کشیدن مرتکب می شوید.

اشتباهات مهمی که در هنگام سشوار کشیدن مرتکب می شوید.

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره اشتباهات مهمی که در هنگام سشوار کشیدن مرتکب می شوید.نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

اشتباهات مهمی که در هنگام سشوار کشیدن مرتکب می شوید.

در هنگام خشک کردن مو با سشوار در مواقعی که عجله دارید،ممکن است بعد از اتمام سشوار کشیدن به نتیجه دلخواهتان نرسید،و موها برعکس وز و آشفته به نظر برسد،دلیل این اتفاق ها را برایتان بازگو میکنیم.با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

اشتباهات:

استفاده نکردن از محافظ مو:

همیشه برای سشوار و اتو مو حتما از محافظ های مو مانند اسپری و سرم دوفاز استفاده کنید،علاوه بر حفظ رطوبت مو از خشک شدن موها و همینطور سوختن موها جلوگیری کند و حالت زیباتری به موهایتان می بخشد.

موهای خیس:

بزرگترین آسیبی که می توانید به موهای خود بزنید این است که با موهای خیس سشوار بزنید،وقتی آب از موهای شما چکه می کند،به هیچ عنوان از سشوار استفاده نکنید،این کار آسیب جدی به موهای شما میزند،رطوبت کافی برای مو ها هنگام سشوار کشیدن باید 40% باشد یعنی کمی مرطوب باشد،پس قبل از سشوار کشیدن حتما آ موهای خود را بگیرید.

تقسیم نکردن:

تقسیم کردن موها باعث می شود که موها بهم گره نخورد،درست است که این کار کمی وقت گیر است ولی نتیجه زیبا و خوبی به شما می دهد.

رعایت فاصله مناسب:

مهمترین اصل در سشوار کشیدن رعایت فاصله مناسب سشوار با موهاست اگر فاصله زیاد باد موها به سرعت خشک نمی شوند و اگر فاصله کم باشد موها دچار خشکی و موخوره می شوند،فاصله مناسب برای خشک کردن مو حداقل 20سانتی متر است.هیچگاه سشوار را مستقیم روی موها نگیرید همیشه حالت سشوار به صورت ملایم باشد.

برس نامناسب:

برس های گرد سرامیکی ایده آل ترین برس برای سشوار کشیدن هستن واگر میخواهید به راحتی این برس ها را انتخاب کنید درهنگام خرید برس را کف دست نگه دارید،اگر کف دست از دندانه های برس اذیت نشد این برس برای شما مناسب است.

پیچیدن موها دور لوله سشوار:

اشتباه بزرگی که بعضا بانوان انجام می دهند این است که از لوله سشوار بجای بابلیس استفاده می کنند و موهای خود را دور لوله سشوار میپیچند این کار باعث می شود،موهای شما بسوزد،و دچار موخوره شدید شوید.

قرار دادن سشوار روی برس:

بعضی از بانوان برای حالت دادن به موهایشان موها را دور برس پیچیده و سشوار را مستقیما روی موها و برس قرار می دهند این کار باعث آسیب جدی به موها می شود.

نکته های مهم:

فرکردن و زیاد سشوار کشیدن،باعث ایجاد موخوره و خشکی می شود سعی کنید از این وسایل زیاد استفاده نکنید.

امواج سشوار بسیار قوی است و برای مغز بسیار مضر است،کمتر استفاده کنید.

روش های صحیح کشیدن سشوار را حتما فرا بگیرید و یک دوره آموزش ببینید.

تکنیک های خشک کردن مو:

بعد از حمام بلافاصله موها را سشوار نکشید.

در سشوار کشیدن ابتدا از باد ملایم برای خشک کردن موها استفاده کنید و کم کم حرارت را بالا ببرید.

برای سشوار کشیدن در انتها سرتان را به طرف جلو خم کنید از پششت سر شروع به سشوار کشیدن کنید این کار باعث می شود موهای شما خوش حالت شود.

 

اشتباهات مهمی که در هنگام سشوار کشیدن مرتکب می شوید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *