معرفی آرایش صورت در خانه و نکاتی که باید اصلاح شوند
آرایش صورت در خانه و نکاتی که باید اصلاح شوند

آرایش صورت در خانه و نکاتی که باید اصلاح شوند

با سلام خدمت همراهان مجله زیبایی و سلامت ماه سرا. در مقاله میخواهیم آرایش صورت در خانه و نکاتی که باید اصلاح شوند را خدمت شما بیان کنیم. باما همراه باشید.

آرایش صورت در خانه و نکاتی که باید اصلاح شوند

استفاده از رژلب تیره

لب ها به مرور زمان حجم خود را ازدست میدهند. ویژگی و کاربرد اصلی رژلب تیره کوچک تر نشان دادن لب ها است. اما رنگ هایی مثل صورتی و قرمز برعکس عمل میکنند و لب هارا برجسته تر و حجیم تر نسان میدهند. رژلب های براق هم میتوانند در حجیم تر نشان دادن لب ها موثر باشند. از دور لب مناسب استفاده کنید که با رنگ لب‌ها و رژ لب شما هماهنگ باشد.

 

رنگ نامناسب فوندانسیون

یکی از اشتباهات در آرایش استفاده از فونداسیون های خیلی روشن یا خیلی تیره است. چراکه باعث میشود پوست شما یا خیلی تیره بنظر برسد یا خیلی روشن. که در هردو صورت ظاهر مناسبی به شما نمیدهد . فونداسیون مناسب ، فوندانسیونی است که تناژ نزدیک به پوست شما دارد. برای اینکه بتوانید رنگ مناسب را انتخاب کنید مقداری را روی پوست صورت تست کنید نه روی پوست دست.

 

عدم پوشش کامل ابرو

ابرو ها به مرور زمان به دلیل برداشتن زیاد یا استفاده از رنگ ها میریزند و کم پشت میشوند. برای مخفی کم پشتی ابرو از محصولاتی استفاده کنید که کمی از رنگ مو روشن تر هستند .

 

استفاده از رژگونه در جای نامناسب

وقتی رژگونه را فقط روی گونه استفاده میکنید باعث میشود تا یک دایره روی صورت شما ایجاد شود که ظاهر زیبایی ندارد. در عوض برای اینکه ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید رژگونه را زیر برآمدگی گونه استفاده کنید.

 

محل کشیدن خط چشم

یکی از نکات مهم در آرایش صورت ، محل استعمال کشیدن خط چشم است.اگر خط چشم زیر چشم کشیده شود چشم هارا کوچکتر نشان میدهد. اما اگر بالای چشم کشیده شود باعث میشود چشم های شما زیباتر  دیده شود. علاوه بر محل خط چشم رنگ تیره هم میتواند کیفیت آرایش شمارا به میزان قابل توجهی پایین بیاورد. تنها لایه نازکی از رنگ قهوه‌ای یا خاکستری را در خط بالای چشم اعمال کنید.

 

آرایش سنگین

اگر لایه ی ضخیمی از فوندانسیون و کانسیلر استفاده کنید چین و چروک هایتان نمایان میشوند و شما پیر تر به نظر میرسید. فوندانسیون سبک تر ظاهری جوان تر و شاداب تری به شما میدهد. در انتهای آرایش چین و چروکهارا با فشار دادن یک اسفنج خیس روی آنها محو کنید.

 

رنگ نامناسب برای رژگونه

یک نکته ی مهم در استفاده از رژگونه انتخاب رنگ مناسب است. استفاده از رژگونه ی روشن باعث میشود تا شما جوان تر به نظر برسید.

 

استفاده از کانسیلر نامناسب

کاربرد کانسیلر در آرایش پوشاندن خطوط زیر چشم است. استفاده از کانسیلر به صورت سایه ی روشن زیر چشم باعث میشود عیب های صورت نمایان شود.رنگ مناسب برای کانسیلر رنگ هایی است که تناژ زرد دارند تا بتواند رنگ صورتی زیر چشم را بپوشاند.

 

استفاده از پودر در انتهای آرایش

یکی از اشتباهات در آرایش استفاده از پودر است. پودر باعث میشود شادابی و جوانی پوست شما پنهان شود و چین و چروک هارا نمایان میکند.

منبع: مجله ماه سرا

 

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *