راهکارهای جذاب برای داشتن آرایش شیک و جذاب در روزهای بارانی

راهکارهای جذاب برای داشتن آرایش شیک و جذاب در روزهای بارانی

با سلام خدمت شما ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با راهکارهای جذاب برای داشتن آرایش شیک و جذاب در روزهای بارانی آشنا کنیم. همواره از همراهی شما تشکر می کنیم.

ترس بانوان از باران:

همه ما خانمها در روزهای بارانی که خاطره انگیز برای ما ، همواره نگران آرایش و ظاهر مان می شویم. جالب بدانید اگر شما حتی روزبارانی را برای قدم زدن انتخاب می کنید، چتری همراه خود می برید، باز هم باید به آرایش و موهای خود توجه داشته باشید. پس همراه ما باشید و با راهکارهای ماه سرا شما حتی در روزهای بارانی هم بدرخشید، و جذابیت چهره شما حفظ شود.

راز پرایمر ها در روزهای بارانی:

تعداد زیادی از بانوان علاقه زیادی به استفاده از پرایمره ندارند. اما اگر بدانید که پرایمر ها در روزهای بارانی چه کمک بزرگی به شما می کند، حتما در کیف وسایل آرایشی خود پرایمر را خواهید داشت. پیشنهاد ماه سرا به شما این است ، که در روزهای بارانی قبل از شروع به آرایش صورت خود را با زدن پرایمر کاور کنید. پرایمر باعث می شود آرایش و کرم پودر شما به مدت طولاتی روی پوستتان فیکس باشد. و باران هیچ نگرانی برای آرایش شما پیش نیاورد.نتیجه این که برای آرایش در روزهای بارانی اولویت با پرایمر هاست.

کرم پودر ضد آب :

شما می توانید در روزهای بارانی از کرم پودرهای ضد آب برای آرایش صورت خودتان استفاده کنید. این کرم پودر ها قدرت پوشش دهی زیادی دارند. وروی پوست سنگین می شوند. شما همچنین می توانید از کرم های مرطوب کننده رنگی یا BBکرم  استفاده کنید.این نوع کرم ها به خاطر کاور عالی که دارند گزینه مناسبی برای پنهان کردن لک ها و کک مک های صورتتان هستند. راهکارهای جذاب برای پوست شما بسیار است.

ریمل ضدآب:

از بدترین حالاتی که در روز بارانی پیش می آید، خیس شدن چشمها و ریختن ریمل روی صورت است . با استفاده از این ریمل ها شما دیگر نگران آرایش چشمهایتان در روزهای بارانی نباشید. توصیه ماه سرا به شما : در روزهای بارانی آرایش زیادی روی چشمها یتان نداشته باشید.

راهکارهای جذاب برای داشتن آرایش شیک و جذاب در روزهای بارانی

رژ لب ضدآب:

اکثر بانوان عقیده دارند که رژلب ها با تمام دماها و آب و هوا ها سازگار هستند. اما بدانید که برخی از رژ لب ها با کمترین رطوبت هوا یا پخش می شود و حتی ممکن است پاک شود. پس خانم ها همواره باید به دنبال رژ لب های باکیفیت باشند. جالب تر اینکه شما می توانید از رژلب مات استفاده کنید. این نوع رژلب ها مخصوص فصل سرد سال هستند. ماندگاری بالا و ضد آب بودنشان از فواید این دسته از رژلب ها هستند. لب های شما با این رژ لب ها حتی در روزهای بارانی هم جذاب و درخشنده می مانند.

از ترند و سبک آرایش مات پیروی کنید:

در هوای سرد و بارانی سال همواره لوازم آرایشی مات ماندگاری بالایی داشته است. از آرایش با سبک براق جلوگیری کنید. این نوع آرایش باعث جلب توجه افراد می شود. همیشه از آرایش ملایم و مات استفاده کنید .

نتیجه تمام توصیه ها این است که ، ریمل های ضد آب و رژهای ۲۴ ساعته، این تفکر را پیش می آورد. که شما بر غلظت آرایشان اضافه کنید. اما بدانید که در هوایی که رطوبت زیادی دارد، این لوازم آرایش هم دیگر جواب نمی دهد. با رطوبت زیاد هوا آرایش غلیظ روی صورت شما ماسکه می شود. پس از همان آغاز آرایش شما نوع ملایم را انتخاب کنید. راهکارهای جذاب برای شما در ادامه مقاله بیان می شود.

بستن موها در روز بارانی:

این که مدل موی شما چیست ، مهم نیست. موی شما از هر جنس باشد شما باید در روز بارانی موهایتان را ببندید. باران می تواند موهای شما را از حالت طبیعی خارج کند و آنها را وز کند. راهکاری که به شما پیشنهاد میدهیم این است که شما به موهای خود نرم کننده و یا ماسک مو بزنید . بعد آن را ببندید. در این روش از پف کردن و وز شدن مو هایتان جلو گیری کرده اید.

گزینه مناسب پنکک:

شاید خیلی از خانم ها از کرم پودر استفاده کنند،کرم پودر ها به خاطر چرب بودنشان ،با چربی پوست ترکیب می شوند، و آرایش صورت شما را ماسکه می کند. پس گزینه مناسب برای پوستتان پنکک ها هستند. مواد پنکک ها خشک است ، با چربی پوستتان سازگار است و چربی پوست را خنثی می کند.راهکارهای جذاب برای شما برای روزهای بارانی در ادامه مطرح می شود.

اسپری فیکس آرایش:

توصیه ماه سرا به شما عزیزان این است که از هرنوع آرایشی که برای پوستتان استفاده کردید. در انتها حتما از اسپری تثبیت کننده برای ماندگاری بالای آرایشتان استفاده کنید.اسپری های فیکس یا تثبیت کننده آرایش باعث می شوند آرایش شما نریزد و خراب نشود.

مرطوب کننده های شب:

ماه سرایی عزیز با توجه به فصل سرد سال امکان اینکه پوست شما خشک و پوسته پوسته شود هست. پس لازم است از مرطوب کننده های شب و مرطوب کننده هاپوست خود را هیدراته و مرطوب کنید.بهتر است شما قبل از خواب از این مرطوب کننده ها استفاده کنید.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *