اصول پیش نوازی و آماده کردن زن برای رابطه جنسی

اصول پیش نوازی و آماده کردن زن برای رابطه جنسی

اگر می خواهید همسرتان ارگاسم خوبی را با شما تجربه کند داشتن پیش نوازی قبل از رابطه جنسی برایتان ضروری است.ما به شما نکات و ترفندهای موثر پیش نوازی را می آموزیم به طوری که شعله های جنسی را در هر دوی شما به بهترین شکل ممکن روشن کند.

فروشگاه ماه سرا

پیش نوازی با ماساژ

برای گرم شدن و ایجاد آمادگی برای دخول، کارتان را با ماساژ در طول پاها، از بالای ران ها تا ساق پا شروع کنید.

سپس روی کف پا تمرکز کنید، پاشته پا و کف پا را ماساژ دهید. سپس روی انگشتان متمرکز شده و به طور جداگانه هر کدام را ماساژ داده بکشید.

برای پیشنوازی از او بپرسید چطور آماده اش کنید

زمانی که شک دارید همسرتان از چه کاری خوشش می آید بهتر است مستقیما از او بپرسید که دوست دارد موقع رابطه جنسی چه کارهایی انجام دهید.

تمرکز بر کیفیت پیشنوازی نه کمیت

اگر روی بهبود کیفیت پیش نوازی تمرکز کنید همسرتان به هیچ عنوان در مورد کمیت آن شاکی نخواهد بود. به گفته مایکل پری ، متخصص روان پزشکی در آمریکا ، اگر طوری رفتار کنید که نشان دهد فط به دنبال دخول هستید ، همسرتان متوجه شده و زمان بیشتری طول می کشد تا تحریک شود.

پیشنوازی را با آرامش شروع کنید

بله، کلیتوریس یک محل شناخته شده و آشکار برای تمرکز روی آن است. با این حال بسیاری از مردان در مورد کلیتوریس اشتباه می کنند.

در هنگام بازی با کلیتوریس در رابطه اورال در ابتدا روی کلیتوریس تمرکز کنید و سپس روی سایر بخش ها.

کلیتوریس به حرکات ملایم بهتر واکنش نشان می دهد ، می توانید روی کلیتوریس متمرکز شده و کمی کشش رویش ایجاد کنید ولی بهتر است بعد از آن کمی فاصله انداخته به سایر اندام ها مشغول شوید و پس از وقفه ای مناسب دوباره به سراغ تحریک کلیتورال بروید.

در پیشنوازی لابیا را نادریده نگیرید

پایانه های عصبی بسیار زیادی روی لابیا ها قرار گرفته است که نباید آن ها را ناده بگیرید. ماساژ لابیا با انگشتان و گرفتن آن ها می تواند به شما کمک کند.

هنگام پیشنوازی تمام بدن همسرتان را کاوش کنید

پیش نوازی نباید فقط بر اندام تناسلی متمرکز باشد. سایر قسمتهای بدن مانند گردن، ران و سینه هم ماطق بسیار حساسی هستند بهتر است به جای تمرکز و سریع رفتن سراغ دستگاه تناسلی روی سایر قسمت های بدن همسرتان متمرکز شوید. و از رابطه اورال و نوازش در گردن، پشت، گوش ، شکم یا حتی مچ دست به خصوص روی نبض استفاده کنید.

هنگام پیشنوازی بیش از حد صحبت نکنید

مراقب آنچه قبل از شروع رابطه می گویید باشید. برخی صحبت ها می تواند جلو تحریک شدن همسرتان را بگیرد.

هنگام پیشنوازی به احساس او توجه کنید

همه افراد با هم متفاوتند بنابراین باید به عکس العامل او هنگام انجام کارهایتان دقت کنید. اگر حواستان را جمع کنید برایتان سخت نخواهد بود که متوجه شوید کدام کارتان موثر است و کدام حرکت را باید تغییر دید.

در پیشنوازی به احساس خودتان توجه کنید

اگر از انزال زودرس خود هنگام دخول نگران هستید سعی کنید علایم قبل از ارگاسمتان را دقیق تر بشناسید. اغلب مردان فقط آخرین علامت را می شناسند که دیگر راهی برای بازگرداندنش نیست و قبل از این که بخواهند دچار انزال می شود.

در پیشنوازی بوسیدن را فراموش نکنید

به گفته پروفسور پتی بریتون، متخصص بیماری های بالینی زنان، اگر احساس کردید که علاقه همسرتان رو به کاهش است بوسیدن همیشه می تواند دوباره او را به شما برگردند.

به شجاعت او پاداش دهید

وقتی او حرکاتی در جهت لذت بردن یا لذت دادن به شما انجام دهید از او قددانی کنید و اجازه دهید بداند چقدر برایتان ارزشمند است.

بدانید چه زمانی می توانید پیش نوازی نداشته باشید

اگر حس جنسی در حال حاضر بین شما قوی است گاهی اوقات می توانید پیش نوازی را انجام ندهید.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

نیازهای عاطفی مهم در رابطه زناشویی : زمانی در انسان حس رضایت و خوشحالی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *