کانسیلر و کرم پودر و تفاوت ها و نحوه استفاده آن در آرایش صورت
کانسیلر و کرم پودر و تفاوت ها و نحوه استفاده آن در آرایش صورت

کانسیلر و کرم پودر و تفاوت ها و نحوه استفاده آن در آرایش صورت

با سلام خدامت همراهان گرامی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره کانسیلر و کرم پودر و تفاوت ها و نحوه استفاده آن در آرایش صورت نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

 کانسیلر چیست؟

کانسیلر درحقیقت کرم‌ پودرهای فشرده به رنگ های روشن و رنگی تولید و در بازار وجود دارد.و از کانسیلر می توان قبل و بعد از کرم پودر استفاده کرد،با استفاده از کانسیلرها  تصحیح سطح پوست به راحتی انجام می شود.تیرگی پوست و لک های پوستی به طور طبیعی پوشانده می شود. در این مقاله در رابطه با کانسیلر و کرم پودر و تفاوت ها ی آن بیان می شودبا ما باشید.

انواع کانسیلر:

کانسیلر ماتیکی:

کانسیلر ماتیکی که کار با آن بسیار راحت است.و به راحتی می توان روی پوست به صورت غلطک مانند حرکت داد.و مناسب پوست هایی خشک است و برای پوشش دهی دورچشم و لب و بینی بسیار عالی است.

کانسیلر نیمه جامد:

که با استفاده از براش روی سطح پوست مالیده می شود و بهترین روش برای استفاده می باشد.و مناسب برای انواع پوست ها می باشد.

کانسیلر مایع:

از این نوع کانسیلر که در انواع بسته بندی ها وجود دارد،برای پوشاندن صورت استفاده می شود ،کانسیلر مایع مخصوص افراد حرفه ای است و با استفاده از اسفنج سطح پوست را می پوشانند.و مناسب پوست های چرب است.

کانسیلر مدادی:

کانسیلر  مدادی مناسب کاور جای جوش های کوچک، لک های اطراف لب و ابرو مناسب است.

رنگ کانسیلر:

رنگ کانسیلر باید 1 درجه از کرم پودر روشن باشد چون باعث کاور لکه های صورت می شود.و اگر روشن تر باشد بیشتر لکه ها نمایان می شود.

انواع رنگ کانسیلر و کاربرد آن:

رنگ زرد:

رنگ  زرد برای هر پوستی مناسب است. کانسیلرهای به رنگ زرد، لکه‌های تیره پوست را محو می‌کند. برای پوشش تیرگی دور چشم از کانسیلر زرد استفاده کنید.

رنگ نارنجی:

کانسیلر به رنگ نارنجی مناسب افراد سبزه است. و درهنگام خرید رنگ نارنجی حتما آن را در اطراف لب ها و دهان  تست کنید.

کانسیلر سبز:

کانسیلرسبز جهت خنثی کردن قرمز ی پوست است و برای کاور لکه‌های قرمز مادر زادی و جوش‌های استفاده می شود و بسیار مفید است.

کانسیلر بنفش:

تعجب نکنید، کانسیلر بنفش نیز وجود دارد. و مناسب افرادی است که رنگ پوستشان مایل به زرد است ،و با استفاده از این کانسیلر کبودی های روی صورت به طور کامل محو می شود.

کرم پودر چیست؟

یکی از کاربردی ترین محصولات آرایشی کرم پودر است که بدون وجود کرم پودر آرایش جذابیتی ندارد.از کرم پودر برای کاور قسمت های ناهماهنگ پوست استفاده می شود.

مراحل استفاده کرم پودر:

استفاده از مرطوب کننده در مرحله اول است.
برای یکدست شدن سطح پوست کرم پودر در مرحله دوم  استفاده می شود.
در مرحله آخر کانسیلر لکه ها را پوشش آرایش تکمیل می شود.

انواع کرم پودر:

مرطوب کننده رنگی:

این کرم ها علاوه برمرطوب کنندگی،حاوی مقداری دانه‌های رنگی هستند،و هنگام استفاده از این کرم ها پوست رنگی می شود و مناسب پوست های جوان است.

فون مایع :

این کرم‌ها مناسب پوستهای نرمال و خشک است و افرادی دارای پوست چرب ، از نوع بدون چربی آن باید استفاده کنند.و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد

کرم پودر:

این کرم‌پودر مخصوص پوست های خشک می‌باشد، زیرا بافت سنگین دارد و به خوبی جذب پوست شده چون بسیار مرطوب و غنی است و به کمک یک اسفنج مرطوب سطح پوست را به خوبی پوشش می دهد..

کرم پودر فشرده :

این کرم  پودر به دو صورت چرب و خشک وجود دارد، قدرت پوشش بسیار بالایی دارد،ومعمولاً به شکل پودر فشرده شده  از آن استفاده می شود.

پن استیک:

این کرم پودر،برای کاور معایب پوست و جای زخم سیار مناسب می‌باشد،حاوی بافت سنگین می‌باشد و با استفاده از یک اسفنج به خوبی پوست را پوشش می دهد.

تفاوت کرم پودر با کانسیلر :

 

تفاوت کرم پودر با کانسیلر ،در ترتیب مصرف آن‌ است. و به ترتیب ابتدا مرطوب کننده ،سپس کرم پودر و در قسمت نهایی از کانسیلر استفاده می شود.تا با پوشش بیشتر تمام معایب پوست را بپوشاند و یک آرایش بی نقص و جذاب به شما تحویل دهد.

سخن پایانی

امیدوارم با توضیحاتی که ذکر شد: پاسخ مناسبی برای بانوانی که آشنایی با کانسیلر و کرم پودر و تفاوت ها ی آن ها نداشتند ،مناسب باشدو به اطلاعات شما در موقع خرید بیافزاید.و برای خرید بهترین برند کرم پودر و کانسیلر می توانید به سایت ماه سرا مراجعه نمایید.و با خیال آسوده و راحت بهترین برندها با کیفیت عالی را تهیه کنید.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *