فیس براش، فواید و مضرات استفاده از آن برای زیبایی پوست
فیس براش، فواید و مضرات استفاده از آن برای زیبایی پوست

فیس براش، فواید و مضرات استفاده از آن برای زیبایی پوست

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره فیس براش، فواید و مضرات استفاده از آن برای زیبایی پوست نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

شستشوی صورت:

این روزها روش های شستشوی صورت به مهمترین دغدغه تبدیل شده است.و انواع و اقسام شوینده و ها و براش ها به کمک آمده اند.شستشو با فیس براش بیش از همه به کمک آمده است. فیس براش ها کمک‌ میکنند شستشو و پاکسازی عمیق و شستشو داشته باشید.زیبایی پوست تحت تاثیر مراقبت و پاکسازی آن است، چربی ها و مواد زائد سطح پوست را خیلی زود  کدر، پر از جوش می کند. در این مقاله از مجله ماه سرا به معرفی فیس براش‌ها میپردازیم و انواع مختلف آن، چگونگی استفاده و مضرات استفاده ناصحیح از آن ها را بیان خواهیم کرد، همراه ما باشید.

انواع فیس براش:

1.برس دستی:

این برس ها معمولی ترین وساده ترین از فیس براش هستند. فیس براش های دستی باطری نمیخورند و اتومات نیستند و با استفاده از حرکت دست روی پوست کشید  و به آرامی حرکت داده تا پاکسازی انجام شود.

2.برس ویبره:

دومین براش شستشو،براش های ویبره ای است. این برس ها  دارای لرزش های خفیفی هستند، وقتی روی پوست صورت قرار میگیرد با حرکات ویبره مانندخود به پاکسازی کامل پوست و منافذ کمک میکند.

3.برس چرخشی:

فیس براش چرخشی نوعی  از براش برای پاکسازی و تمیزی پوست است،و این براش با تکنیک ماساژ و حرکات دورانی و چرخشی کمک  زیادی به پاکسازی صورت می کند. این دستگاه سه برس مختلف داردکه برای شستشو روزانه، پاکسازی و لایه برداری  و مصارف دیگر مورد استفاده واقع می شود.

فواید استفاده از براش شستشو:

1.پاکسازی پوست:

شستشو با براش باعث تمیز شدن پوست به طور عمقی و تخصصی،بهبود تیرگی اطراف چشم،شادابی و طراوت ،کاهش استرس و اضطراب،پوست،جلوگیری از پیری پوست،تاثیری  بسیار مهمی دارند، آلودگی را از منافذ پوست خارج میکند.

2.جوش های سر سیاه:

جوش های سر سیاه با استفاده از براش،لایه برداری و حذف سلول های مرده باعث درخشندگی و زیبایی پوست می شود.رفع جوش و جای جوش و رفع کومودن ها و جوش های سرسیاه می شود. این جوش ها به علت ترشح چربی و جذب آلودگی های محیط می شوند.

3.افزایش گردش خون:

شستشو صورت با براش باعث خونرسانی و افزایش گردش خون در پوست صورت میشوند، کمک به سم زدایی پوست وسفت شدن پوست، همین امر باعث جوانسازی و زیبایی و طراوت پوست شما می شود.

عوارض  استفاده از براش ها:

استفاده بیش از حد، هر وسیله ای برای پوست باید صحیح و به اندازه باشد،وگرنه  عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت. در ادامه مقاله عوارض استفاده از براش شستشو را برای شما بیان خواهیم کرد.فیس براش، فواید و مضرات خود را دارد که برایتان بازگو میکنیم.

1.خشکی پوست:

استفاده بیش از حد براش ها در شستشو ی صورت باعث میشود پوست شما خشک  و دارای ترک های زیادی شود؛ پس باید  در دفعات استفاده از این براش‌ها دقت زیادی کنید و افراط نداشته باشید.

2.چربی صورت:

استفاده زیاد و به دفعات بالا  از براش های شستشو باعث می شود منافذ پوست باز شود و زبری صورتتان را از بین می رود،  و پوست برای مراقبت و محافظت از خود چربی بیشتری ترشح میکند و این امر باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه و چربی بیش از حد صورت خواهد شد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *