جادوی انواع معجون های لاغر کننده و چاق کننده و معجزه آن
جادوی انواع معجون های لاغر کننده و چاق کننده و معجزه آن

جادوی انواع معجون های لاغر کننده و چاق کننده و معجزه آن

باسلام خدمت همراهان عزیز ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره جادوی انواع معجون های لاغر کننده و چاق کننده و معجزه آن نکات جذابی را بیان می کنیم با ما همراه باشید.

انواع معجون های لاغر کننده:

چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه بیشتر افرادی است که از چاقی رنج می برند،نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارئه شده اما به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی ها اطراف آن کمک نمی کند.بهترین نسخه ها و رژیم های لاغری در این مقاله معرفی می شود.جادوی انواع معجون های به صورت خیره کننده شما را به نتیجه دلخواهتان می رساند.

شربت سیر و عسل:

بهترین نسخه،مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند،با این روش که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل خواب بنوشید.

برای تهیه این معجون،یک حبه سیر را له کرده و در فنجان آب داغ قرار داده،سپس 1 قاشق عسل به مخلوط اضافه کرده و آن را قبل از خواب میل نمایید و نتیجه آن را در ظرف مدت یک ماه ببینید.

معجون سرکه سیب وگریپ فروت:

بامصرف روزانه این معجون در طول یک هفته وزنتان کاهش پیدا کرده و سایز دور کمر تان به طرز شگفت آوری کاهش پیدا می کند.

برای تهیه این معجون 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب+1 فنجان آب گریپ فروت+1 قاشق چایخوری عسل را مخلوط کرده و بعد از ترکیب این معجون چربی سوز را هر روز قبل از وعده غذا میل نمایید.با این نوشیدنی ورزش و رژیم غذایی می توانید در طول یک هفته 2/5 کیلو گرم وزن کم کنید.

معجون عسل و دارچین:

برای تهیه این معجون 2 قاشق چایخوری عسل+1 قاشق چایخوری دارچین+250 میلی لیتر آب.

آب را جوشانده و سپس دارچین را داخل آن بریزید؛بعد در ظرفی که آب و دارچین در آن قرار دارد را پوشانده و اجازه دهید تا سرد شودو بعد عسل را به این نوشیدنی اضافه کنید و میل نمایید.نکته مهم عسل را هیچگاه به آب جوش اضافه نکنید.

انواع معجون های چاق کننده:

همانطور که بعضی از افراد از چاقی رنج می برند و به فکر درمان آن هستند بعضی افراد به دنبال چاق شدن هستند و انواع رژیم ها و مکمل ها را مصرف می کنند که هر کدام عوارض مخصوص خود را دارد.برای تهیه نوشیدنی های چاق کننده نباید از مصرف میوه ها غافل شد.

معجون جوانه گندم و عسل:

برای تهیه این معجون 4 لیوان شیر تازه+1 قاشق چایخوری مخمر آبجو+1 قاشق پودر جوانه گندم+1 قاشق پودر جوانه جو+1 قاشق عسل

همه مواد را در میکسر ریخته تا به شکل خامه در آید.در طول روز هر مقدار که میل داشتیداز این معجون مصرف نمایید.این نوشیدنی وقتی گرم باشد یک خواب آور طبیعی است.

معجون شیر و عسل:

1 لیوان شیر داغ+1 قاشق قهوه خوری عسل+1 قاشق قهوه خوری ملاس

برای تهیه این نوشیدنی چاق کننده ،باید مواد را در میکسر ریخته تا تمام مواد با یکدیگر مخلوط شود،سپس میل نمایید.نوشیدنی شیر عسل بسیار اشتها آور است.و برای افرادی که می خواهند چاق شوند گزینه بسیار مناسبی است.

معجون شیر،بادام و پسته:

2 لیوان شیر+1 قاشق شکر+1 قاشق بادام سفید شده پودر شده+1 قاشق پودر پسته+4 قاشق سوپخوری گلاب

ابتدا باید شیر راجوشانده و بعدشکر،بادام،پسته بریزید و بعد از حل شدن ،شکر و گلاب را اضافه کنیدو مخلوط کنید.بعد از 10 دقیقه آن را از روی اجاق گاز بردارید و بعد از خنک شدن درون یخچال گذاشته  تا سرد شود،سپس میل نمایید.

معجون جوانه یونجه:

100 گرم کمپوت آناناس+1 عدد سیب کوچک+1 مشت جوانه یونجه+100 میلی لیتر شیر سویا

آب آناناس را به همراه سیب و جوانه یونجه گرفته و سپس آبمیوه را با شیر سویا مخلوط کرده و کمی جوانه یونجه برای  تزیین روی آن بریزید.

معجون میلک شیک میوه ای:

مصرف میلک شیک به این دلیل بسیار پر طرفدار است که کمک فراوانی به چاق شدن می کند.برای تهیه این معجون

1 فنجان شیر پرچرب+1/4 فنجان پودر شیر+1/2 فنجان میوه های تازه+1 اسکوپ بستنی خامه ای

همه مواد را داخل میکسر ریخته و در نهایت روی میک شیلکتان خامه ریخته و میل کنید و در صورت تمایا می توانید کمی وانیل اضافه کنید. و میل نمایید.

معجون هات چاکلت ساده:

2 قاشق غذا خوری شکلات آب شده+1 قاشق غذا خوری کره بادام زمینی+1 فنجان شیر+1 اسکوپ بستنی خامه ای

شکلات آب شده را با کره بادام زمینی مخلوط کنید.شیر به آن اضافه کنید.مواد را به مدت یک دقیقه داخل ماکروویو بگذارید تا داغ شود.در نهایت روی هات چاکلتتان خامه بریزید و میل نمایید.

سخن پایان:

در مصرف نوشیدنی های چاق کننده که حاوی قند زیادی هستند زیاده روی نکنید و حواستان به قند خونتان باشد.و از جادوی انواع معجون های بهره ببرید.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *