معرفی یادگیری چند راهکار و مهارت برای برگرداندن عشق به رابطه
یادگیری چند راهکار و مهارت برای برگرداندن عشق به رابطه

یادگیری چند راهکار و مهارت برای برگرداندن عشق به رابطه

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب می خواهیم به یادگیری چند راهکار و مهارت برای برگرداندن عشق به رابطه با شما صحبت کنیم لطفا با ما همراه باشید

 

یادگیری چند راهکار و مهارت برای برگرداندن عشق به رابطه

در این مطلب به یادگیری چند راهکار و مهارت برای برگرداندن عشق به رابطه می پردازیم.برای اینکه ازدواجی موفق داشته باشید لازم است به یادگیری مهارت‌های لازم برای ازدواج بپردازید.در ادامه به چند راهکار مناسب که به ما کمک می کند به رابطه ی عاطفی خود برگردیم می پردازیم.

1_اولین گام پیدا کردن دلایل از بین رفتن عشق

زمانی که رابطه شما رو به سردی می رود و عشقی دیگر وجود ندارد قطعا دلیل خاصی دارد که شما ابتدا باید آن را ریشه یابی کنید. به این نگاه کنید که در چند روز اخیر چگونه با شریک عاطفی‌تان برخورد کرده اید. و چه چیزهایی بیشتر باعث ناراحتی او شده است. تا وقتی که دلایلی برای ناراحتی شریکتان وجود دارد، هر چقدرهم برای بهبود رابطه تلاش کنید رابطه به حالت سابق خود باز نمی‌گردد.مهم ترین موضوع برای بازگذرداندن عشق به رابطه ریشه یابی مشکلات است. شاید شما از گذشته همسرتان نگران باشید که باید این مشکل برطرف شود.

2_به جنبه های مختلف رابطه بپردازید

این موضوع را باید بدانیم که ، تنها ابراز کلامی عشق به شریکتان، رابطه را آکنده از عشق و محبت نمی‌کند.چند مورد مهم در یک رابطۀ عاشقانه وجود دارد. مانند رابطه جنسی رضایت بخش، تفاهم‌های فکری، رابطه‌ای دوستانه، تعهد و وفاداری. مشکل نشان دادن در هرکدام از این موارد عشق و علاقه شما را با آسیب مواجه و صمیمیت بین شما را از بین می‌برد.

3_صراحت در گفتار را با ارزش بدانید

عده زیادی از زوجین راه های درست برقراری ارتباط و گفت و گو با یکدیگر را نمی‌دانند. و زمانی که به مشکلی برمی‌خورند با کارهایی مانند قهر یا دعوا سعی در حل کردن مسئله دارند. اکثر این رفتارها ناشی از عدم آگاهی و مهارت‌های زندگی نسبت به برقراری یک گفت و گوی دوستانه و سالم است. برای اینکه رابطه ای موفق برای حفظ عشق و علاقه داشته باشید.هر چند وقت یک بار بایکدیگر درباره مشکلاتتان صحبت کنید. و اگر سردی و فاصله‌ای را احساس می کنید خیلی صریح و واضح آن را با یکدیگر در میان بگذارید. اکثرا در بیشتر موارد نداشتن گفت و گویی سالم باعث بی توجهی و بی علاقگی شریک عاطفی،می شود.امکان دارد با رفتارهای اشتباه طرفین با گذشت زمان به مرور آسیب‌های جدی به وابستگی طرفین زده شود. که ترمیم آن کمک حرفه‌ای تری را می‌طلبد. در این شرایط  استفاده از خدمات زوج درمانی به شما می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

خدمات روانشناسی بسیار موثر برای بازگرداندن عشق به رابطه

از مهم ترین موضوع ها در رابطه عشق و علاقه است. که بدون آن، رابطه با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.پس بسیار با اهمیت است برای بهبود رابطه خود  از کمک یک روانشناس بهره‌مند شوید.درواقع یک روانشناس می تواند مشکلات و مسائل حل نشده در رابطه‌تان را بررسی و شناسایی کرده و به حل آن‌ها بپردازید. او با بهره گیری از روش هایی موثر در بازگرداندن عشق به رابطه، علاقه و هیجان را دوباره به رابطه‌تان برمی‌گرداند.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *