دلبری جادوی بانوان با ترفند های زیبایی و لوازم آرایشی
دلبری جادوی بانوان با ترفند های زیبایی و لوازم آرایشی

دلبری جادوی بانوان با ترفند های زیبایی و لوازم آرایشی

باسلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره دلبری جادوی بانوان با ترفند های زیبایی و

لوازم آرایشی مطالبی را بیان کنیم با ماهمراه باشید.

اگر از یک مرد در خصوص مدل‌های آرایشی جذاب بپرسید احتمالا با پاسخ‌هایی کاملا متفاوت از چیزی که انتظارش را داشتید، مواجه خواهید شد. آقایان معمولا در زمینه آرایش و زیبایی نقطه نظرات خاص خودشان را دارند. زمانی که قصد دارید با آرایش درست نزد شوهرتان محبوب و جذاب باشید، سوالات متعددی در ذهنتان نقش می‌بندد. آیا رژ لب قرمزی که انتخاب کرده‌اید جذابیت مناسبی دارد و یا زیاده‌روی محسوب می‌شود؟

انواع آرایش چشم:

اسموکی:

آرایش چشم اسموکی یکی از آن دست آرایش‌هاییست که کمتر مردی توان مقاومت در برابرش را دارد.

در واقع در نظرسنجی‌های صورت گرفته، بسیاری از زنان در این سه حالت بیشترین بازخورد را از شوهران خود بدست آورده‌اند.

آرایش مختصر چشم، بدون آرایش چشم و آرایش اسموکی:

علاوه بر این، ترکیب آرایش چشم اسموکی با یک برق لب به رنگ پوست بدن همواره نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

لب هایتان را در معرض نمایش قرار دهید:

 رژ لب ظاهر را همیشه و در هر شرایطی جذاب‌تر نشان می‌دهد. اما جالب است که بدانید اکثر مردان لب‌هایی طبیعی که لایه ضخیمی از رژ لب بر روی آنها قرار ندارد را ترجیح می‌دهند.

بسیاری از مردان ظاهر طبیعی لب‌هایتان را بیشتر می‌پسندند. بنابراین به جای اینکه‌ لب‌های خود را با لایه‌ای ضخیم از رژ لب بپوشانید، باید ابتدا از جذابیت‌های طبیعی آنها نهایت بهره را ببرید.

سعی کنید حتما از یک برق لب مناسب نیز استفاده کنید.

لایه برداری و شیو تمام بدن:

احتمالا اگر از هر مردی بپرسید، در خصوص موهای زائد خانم‌ها نظر مساعدی ندارد.در واقع پوست تمیز و با لطافت بدن یک زن برای هر مردی بی‌نهایت جذاب است.

یکی از راه‌هایی که می توانید جذاب تر به نظر برسید، نرم و لطیف نگه داشتن همیشگی پوست بدن و همچنین از بین بردن موهای زائد است.

علاوه بر این، تمیزی و لطافت پوست جزو مهم‌ترین نکات برای آرایش قبل از رابطه زناشویی محسوب می‌شوند.

بدین منظور باید به صورت مستمر پوست خود را لایه‌برداری نموده و موهای زائد را نیز از بین ببرید.

برای دستیابی به یک پوست بسیار لطیف بهتر است ابتدا با یک اسکراب بدن با لایه‌برداری ملایم و خاصیت رطوبت‌رسانی، سلول‌های مرده پوست را بردارید.

اصلاح موهای زائد:

اگر برای از بین بردن موهای زائد روش شیو کردن با تیغ را ترجیح می‌دهید بهتر است.

حتما از یک تیغ اصلاح مخصوص بدن بانوان استفاده کنید تا علاوه بر اصلاح دقیق و کاملا نزدیک به پوست، التهاب و قرمزی نیز ایجاد نشود.

پس از شیو کردن موهای زائد از یک لوسیون بدن بدون عطر و فاقد الکل استفاده کنید تا هرگونه احتمال ایجاد التهاب و قرمزی را از بین ببرد. اما اگر احساس می‌کنید قسمتی از پوست بدنتان ملتهب شده، مقدار کمی دئودورانت می‌تواند علائم را کاهش دهد.

جادوی چشم ها:

به اعتقاد بسیاری از خانم‌ها، مژه‌های مصنوعی باعث جذابیت بدون وصف چشم‌هایشان خواهد شد. اما باور کنید این‌طور نیست، در واقع بسیاری از مردان چشم‌هایی طبیعی با کمترین میزان آرایش و اجزای مصنوعی را ترجیح می‌دهند.

به هر حال، اگر به استفاده از مژه‌های مصنوعی اصرار دارید، حواستان باشد که آنها را به خوبی بچسبانید، جدا شدن آنها بدون شک نظر منفی شوهرتان را به همراه خواهد داشت. شاید از خودتان برسید پس چگونه برای شوهرم آرایش کنم؟

خب به جای استفاده از مژه‌های مصنوعی کافیست به سراغ ریمل‌های حجم دهنده مژه بروید. با این کار هم مژه‌های بلندتر و جذاب‌تری خواهید داشت و هم ظاهرتان خیلی مصنوعی نمی‌شود. برای افزایش جذابیت می‌توانید مقدار بیشتری ریمل را در گوشه خارجی مژه‌های پلک بالایی به‌ کار ببرید.

دلبری با موهای مرتب:

آرایش برای شوهر شامل حالت دادن به موهایتان نیز می‌شود. اما اشتباه نکنید. حالت دادن موها به سمت بالا با حجم زیادی اسپری حالت دهنده یا انواع کرم، نه تنها باعث جذابیت شما نمی‌شوند، بلکه ممکن است بازخورد منفی شوهرتان را نیز به همراه داشته باشد.

علت این موضوع نیز مشخص است، احتمالا هدف شما از انتخاب آرایش تحریک کننده، برقراری رابطه با اوست. در جریان رابطه نیز دستان مرد باید در بین موهای شما جابجا شده و سر شما را نوازش کند. باور کنید هیچ مردی خوشش نمی‌آید دستش را از میان موهایی چسبناک و یا چرب عبور دهد.

موی بلند:

علاوه بر این، به گفته بسیاری از مردان، زمانی که موهایتان را به سمت پایین حالت می‌دهید و یا حالت طبیعی موهایتان را حفظ می‌کنید، به مراتب دست یافتنی‌تر به نظر رسیده و احتمال اینکه شوهرتان با راحتی بیشتری به شما نزدیک شود بالاتر خواهد بود. در انتخاب استایل موی خود باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که یک مدل مو هر چقدر هم فشن و جذاب باشد، در نهایت باید با شخصیت و ظاهر شما هماهنگ باشد.

جذابیت پوست:

شکی وجود ندارد که بدن خانم‌ها برای آقایان جذابیت زیادی دارد. برای تکمیل آرایش قبل از رابطه بهتر است از یک تیشرت گشاد (یقه دلبری) یا با طراحی خاص استفاده کنید تا یک یا هر دو شانه خود را در معرض نمایش بگذارید.

بی نهایت به حفظ و سلامتی پوست خود اهمیت بدهید،استفاده از لوسیون ها و ماسک ها جزء مهترین برنامه های زند گی تان باشد.

لباس یقه دلبری:

برای جذابیت بیشتر از یک کرم جوان کننده و شاداب کننده پوست در قسمت استخوان ترقوه و بازوها استفاده کنید. با این کار پوست بدنتان سالم و با نشاط دیده شده و مطمئن باشید از شما به طور ویژه‌ای توسط شوهرتان قدردانی خواهد شد.

ورزش مداوم:

زنانی که بصورت مداوم ورزش میکنند همیشه دارای جذابیت و طراوت خاصی برای همسران خود هستند.

زنان ورزشکار تا 4 برابر بیشتر از سایر زنان در بارداری و زایمان موفق تر هستند .

همچنین در مطالعات انجام شده نرخ باروری موفق در زنانی که بطور مداوم ورزش میکنند تا 46 سالگی نیز بدون خطر بوده و همچنین شروع زمان یائسگی نیز بطور چشمگیری افزایش می یابد.

نکته مهم:

برای میکاپ اصولی بهترین رنگ‌هایی که متناسب پوست و چهره شما هستند را شناسایی کنید. در صورتی که نواقصی در پوست صورت یا بدنتان (نظیر جای جوش، لک و سیاهی و…) وجود دارد.

ابتدا به فکر درمان آنها باشید و سپس با استفاده از یک فاندِیشن آرایشی سبک و مناسب کمی آنها را از دید شوهرتان پنهان کنید.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *