ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید!
ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید!

ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید!

با سلام خدمت ماه سرایی های عزیز در این مقاله می خواهیم درباره ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید! نکاتی رابیان کنیم با ما همراه باشید تا همیشه زیبا و جذاب بمانید.

ترفندهای آرایشی نباید بیش از حد پیچیده باشد و وقت شما را هدر دهد. خوشبختانه ترفند هایی هستند که می توانید آنها را به کار بگیرید و یک میکاپ عالی داشته باشید.

انواع ترفندها:

1.  استفاده از قاشق برای ریمل زدن:

قطعاً  هر روز برای آرایش خود باید از ریمل استفاده کنید. کافی است که یک عدد عاشق را بردارید. انتهای آن را زیر مژه ها قرار دهید و سپس مانند همیشه ریمل بزنید. این کار باعث می‌ شود که ریمل چشم شما نریزد.

2. هرگز به پلک هایتان کانسیلر نزنید:

شاید دلتان بخواهد کانسیلر یا کرم پودر را به پلک هایتان بزنید اما باید مراقب باشید و این کار را نکنید. استفاده از کانسیلر زیر چشم یک راه عالی برای پوشاندن خطوط تیره است اما استفاده از آن در پشت پلک، آرایش چشم شما را به هم می‌ ریزد و باعث می‌ شود که پلک شما چروک به نظر برسد.

3. استفاده از نوار چسب یا قاشق برای خط چشم گربه ای:

خط چشم گربه ای خط چشم بسیار زیبایی است و زدن آن هم سخت نیست. برای اینکه از تقارن آن مطمئن شوید، از یک قاشق یا یک عدد نوار چسب استفاده کنید و آن را روی یک خط مستقیم به سمت بالا در گوشه خارجی چشم خود قرار دهید یا از گوشه قاشق استفاده کنید. سپس یک خط منحنی گوشه چشم بکشید.و یکی از ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید!

4. ابروهایتان را شکل دهید:

شکل دادن به ابرو اصلاً کار سختی نیست. فقط باید بعضی از مراحل را در پیش بگیرید. ابروهای خود را با یک براش مخصوص شانه کنید تا موهای ابرو به طور کاملاً طبیعی روی یکدیگر بنشیند. سپس از یک مداد ابروی چسبناک و نرم استفاده کنید. گوشه خارجی ابرو را یک خط نازک بکشید. همچنین از یک مداد زاویه دار مسطح کمک بگیرید. داخل ابرو را پر کنید. برای پر کردن داخل ابرو از ضربات کوتاه استفاده کنید. در نهایت زیر ابروهای خود هایلایتر بزنید.

5. گرم کردن فرمژه:

اگر احساس می کنید بعد از استفاده از فرمژه فقط مدت زمان بسیار کوتاهی موهای شما را به سمت بالا قرار می‌ گیرد، باید کمی فرمژه های خود را گرم کنید و بعد از آن استفاده کنید. دسته های فرمژه هنگامی که گرم شوند، مژه ها را بهتر شکل می‌ دهند. بنابراین مژه های شما را بهتر فر می‌ کنند.‌کافی است که از یک عدد سشوار باد گرم استفاده کنید و چند ثانیه فرمژه را مقابل آن قرار بگیرید تا کمی گرم شود‌ صبر کنید تا به حالت خنکی برسد و مژه های شما را نسوزاند و بعد از آن استفاده کنید.

6. هماهنگ کردن رنگ لب با گونه ها :

هماهنگ کردن رنگ لب با گونه ها یک ظاهر بسیار عالی و طبیعی به شما می دهد. برای این کار می‌ توانید از یک محصول با دو هدف جداگانه استفاده کنید. به راحتی مداد لب خود را به کرم رژگونه خود بزنید و سپس آن را قبل از استفاده به پشت دست زده و با یکدیگر ترکیب کنید و بعد آن را روی گونه ها استفاده کنید.

7. ساخت خط چشم ژله ای:

گاهی اوقات زمان ندارید که خط چشم ژله ای را خریداری کنید، می توانید خودتان آن را درست کنید. فقط کافی است از یک مداد چشم استفاده کنید و کمی با سشوار، آن را حرارت دهید تا شبیه به حالت ژله ای شود. ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خنک شود و بعد آن را استفاده کنید.و مهمترین ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید!

8. آرایش چشم اسموکی سریع :

بعضی از چشم اسموکی از رنگ های سایه مختلف استفاده می کنند و سپس آنها را به یکدیگر ترکیب می سازند که یک راه آسان و سریع است. شما نیز می توانید به سادگی از یک مداد چشم استفاده کنید و آن را بالای گوشه خارجی چشم خود بکشید و سپس با یک عدد قلم سایه آن را پخش کنید. انجام این کار یک چشم اسموکی بسیار جذاب برای شما ایجاد می کند.

9. باقی ماندن رژ لب روی لب ها در مدت زمان طولانی تر:

رژ لب ها به راحتی پاک می‌ شوند. بنابراین ظاهر آرایش شما را به هم می ریزند. برای جلوگیری از این اتفاق بعد از اینکه رژ لب روزانه خود را کشیدید، یک عدد دستمال کاغذی روی لب ها قرار دهید تا آلودگی ها و پودرهای حاصل از مواد آرایشی آن از بین بروند. همچنین کار شما باعث تثبیت و دوام بیشتر رژ لب می شود.

10.  گونه های برجسته بسازید:

همه انسان ها با گونه های برجسته و خوش فرم متولد نشدند اما می‌ توانید آن را ایجاد کنید. فقط باید کمی مهارت داشته باشید. یک عدد رژگونه رنگ خنثیِ عمیق یا پودر کانتور را زیر استخوان خط گونه خود بکشید. سپس از یک رژگونه هلویی استفاده کنید و آن را به گونه هایتان از داخل صورت به سمت خارج بزنید و سپس با رژ گونه خنثی زیر استخوان گونه ترکیب کنید. بعد از آن یک عدد براق کننده و اکلیل را بالای استخوان گونه بکشید.

11. لایه برداری کردن لب:

برای اینکه لب های نرم و صافی داشته باشید، باید به آرامی آن را لایه برداری کنید و این کار را با یک مسواک نرم کوچک انجام دهید‌‌ می توانید از لایه بردارهای خانگی هم استفاده کنید و با حرکات دایره ای روی آن ها براش بکشید. همه چی

12. آرایش طبیعی چشم:

خانم هایی که به دنبال آرایش و میکاپ های طبیعی هستند، می توانند یک عدد خط چشم را دقیقاً در پایه و خط مژه های خود بکشند تا مژه هایشان پر پشت تر به نظر برسد و هیچ میکاپ دیگری انجام ندهند. می توانید یک خط چشم ژله ای را روی سر یک عدد براش مخصوص چشم بکشید و آن را به ریشه مژه‌های بالایی خود بزنید.

13. کاور سبک‌ تر پوست:

برای اینکه پوشش‌ دهی میکاپ شما و یا کاور آن سبک تر باشد، می توانید یک الی دو قطره روغن آرگان را قبل از آرایش به پوستتان بزنید. این ترکیب یک فرمول سبک روی پوست شما ایجاد می کند و باعث درخشندگی بیشتر پوست می شود.

14.  لب های برجسته:

خط لب کشیدن یک راه عالی برای بزرگتر نشان دادن لب ها است. بهتر است که خط لب خود را در مرکز لب پررنگ تر بکشید.

لازم است ترفند های جادویی آرایشی و میکاپ که واجب است بدانید!

15.  یک پوست عالی با کرم پودر :

بعد از میکاپ باید پوست خود را جوان تر و درخشان تر نشان دهید. اگر پوست شما به صورت غیر طبیعی برق بزند، ظاهر خوبی نخواهد داشت. کافی است مقدار کمی سایه چشم سفید با رگه های هلویی و یا طلایی را با کرم پودر ترکیب کنید و بعد آن را استفاده کنید و از پوست شفاف خود لذت ببرید.

16.میکاپ لایت:

میکاپ لایت نه تنها بروزتر است، بلکه صورت را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می دهد.

17. خط چشم:

استفاده از خط چشم داخل پلک پایین، چشم را کوچک‌تر نشان می‌دهد. در میکاپ می‌توانید از یک مداد چشم روشن مثل سفید یا نیود برای پلک پایین استفاده کنید.

18. رژ لب:

با بالا رفتن سن لب‌ها کم‌کم رطوبت خود را از دست می‌دهد و نازک‌تر می‌شود. رژلب تیره هم لب‌ را نازک‌ می‌کند. یک رژ ملایم یا نیود به همراه گلاس لب انتخاب بسیار بهتری است.

19.سایه چشم:

سایه چشم متالیک چروک‌های اطراف چشم را برجسته‌تر و مشخص‌تر می‌کند. از سایه متالیک به مقدار خیلی کم و تنها در قسمت میانی پلک استفاده کنید.

20. هایلایتر:

یادتان باشد که هایلایتر چروک‌های پوست را بیشتر نشان میدهد. از هایلایتر به مقدار کم و فقط پایین‌تر از گودی چشم و روی برجستگی گونه‌ها استفاده کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *