روش های انتخاب بهترین رنگ مو متناسب با چهره و پوست شما

روش های انتخاب بهترین رنگ مو متناسب با چهره و پوست شما

سلام در این مقاله میخواهیم. شما را با روش های انتخاب بهترین رنگ مو متناسب با چهره و پوست شما آشنا کنیم . با ماه سرا همراه باشید .

رنگ مویی که باچهره ما سازگار است:

همیشه باید رنگی برای موهایتان انتخاب کنید که به چهره شما هماهنگی داشته باشد هر انسانی دارای یک رنگ پوست است و رنگ پوست ها متفاوت است و هر رنگی به هر رنگ پوست نمی آید . رنگ مو در چهره خیلی مهم است . رنگ مو در تیرگی و درخشندگی چهره تاثیر زیادی دارد. پس به دقت نکات زیر را بخوانید تا  روش های انتخاب بهترین رنگ مو را آموزش ببینید .

1_ اگر رنگ پوست شما گندمی است و دارای چشمان تیره و موهایتان هم مشکی یا قهوه ای تیره و یا بلوطی است . اگر بخواهید یک چهره طبیعی داشته باشید . باید بلوطی یا خرمایی را استفاده کنید .این رنگ به چهره شما هماهنگی خاصی می دهد و شفافیت رنگ موی شما رنگ چهره شما را نیز شفاف و بر جسته می کند.

2_ اما اگرخواستید یک چهره دلنشین داشته باشید از رنگ بلوند نقره ای استفاده کنید. این رنگ متضاد با رنگ چهره شماست و جلوه خاصی به چهره شما میدهد . یادتان باشد که از رنگ هایی که تن طلایی دارد مثل مسی استفاده نکنید . چون این رنگ ها چهره شما را بی روح و بی حالت نشان میدهد. اگر پوستتان روشن و رنگ چشم تان هم روشن است و دارای موهای طلایی هستید، اگر بخواهید یک چهره طبیعی داشته باشید می توانید بر روی موهایتان مش خاکستری بزنید. این عمل باعث می شود موهایتان سایه بیفتد.

روش های انتخاب بهترین رنگ مو متناسب با چهره و پوست شما 3_ اگر به دنبال چهره دلنشین و جذاب هستید . باید بدانید که رنگ های تیره به چهره شما جذابیت خاصی می بخشد و چهره شما برجسته تر از قبل نشان می دهد. شما هرگز نبایدازرنگ های تند برای موهایتان استفاده کنید. چون رنگ چهره شما بی حالت و مرده به نظر می رسد.

4_ اگرشما رنگ پوستتان صورتی است و موهیتان بلوطی روشن است وچشمان تیره دارید . برای داشتن یک چهره طبیعی باید از رنگ فندقی تند یا مسی استفاده کنید . تا رنگ صورتی پوستتان کمتر به نظر برسد .

5_ برای داشتن یک چهره دلنشین باید موهایتان را مش کنید . مش روشن یا تیره از جنس بلوند یا مسی با چهره شما هماهنگی و سازگاری دارد و چهره شما را برجسته نشان می دهد .

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *