لایه برداری ابرو و روشهای متداول آن
لایه برداری ابرو و روشهای متداول آن

لایه برداری ابرو و روشهای متداول آن

سلام عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره لایه برداری ابرو و روشهای متداول آن نکاتی را برای شما بیان کنیم با ما همراه باشید.

لایه برداری برداری صورت احتمالا یکی از بخش های اصلی روتین مراقبت از پوست است،اما آیا تا به حال به فکر لایه برداری ابرو و روشهای متداول آن بوده اید؟

نحوه لایه برداری ابروها:

استفاده از یک اسکراب برای لایه برداری:

  1. صورت خود را بشویید . ابروهای شما باید از هرگونه کثیفی و آرایش و بقایای محصولاتی که برای این قسمت استفاده کردید،پاک شود.
  2. صورتتان را خیس کنید و از فیس واش استفاده کرده و به آرامی صورت خود را بشویید و با گذاشتن یک حوله روی آن،خشک نمایید.
  3. یک اسکراب را به ابروهایتان بزنید.زمانی که ابرو های تان تمیز باشد،مقدار اندکی از اسکراب صورت خود را برداشته و به آرامی به ابرو های خود بزنید.
  4. مراقب باشید تا مقدار زیادی از اسکراب را به کار نبرید،یک لایه باریک را در سراسر ابرو قرار دهید.
  5. اگر هم محصولات طبیعی را ترجیح می دهید،2 قاشق غذاخوری روغن زیتون با 1 قاشق غذاخوری نمک دریا را دیک ظرف میکس کنید و به ابروهای خود بمالید.
  6. اسکراب را ماساژ دهید تا لایه برداری کند.با اسکرابی که روی ابرو های خود پخش کردید،به آرامی پوست آن ناحیه را ماساژ دهید.
  7. از حرکات دایره ای استفاده کرده و فشار متوسطی وارد کنید تا مواد تشکیل دهنده اسکراب مورد نظرتان به پوست زیر تار موهای ابرو نفوذ و به ریشه برسد.و گردش خون را در آن ناحیه افزایش می دهد.
  8. اگر ابروهای شما شروع به سوزش کرد، به سرعت دست از لایه برداری بردارید،حتی اگر زمان مورد نظر به پایان نرسیده باشد،زیرا پوست شما برای لایه برداری برای مدت زمان طولانی حساس است.
  9. صورت و ابروی خود را با آب ولرم بشویید.به آرامی با یک حوله تمیز صورت و ابروهای خود را خشک کنید . سپس به سراغ ادامه روتین مراقبت از پوست خود بروید.
  10. بعد از لایه برداری،پوست ابرو را مرطوب کنید.بسیار اهمیت دارد تا اگر احساس خشکی در این ناحیه کردید، از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست زیر ابروهای تان خشک و شکننده نشود.مرطوب کننده به راحتی به پوست نفوذ می کند.

لایه برداری با مسواک:

  1. مسواک مورد نظر خود رادر الکل تمیز و بهداشتی کنید.با این کار می توانید. از مسواک های قدیمی برای لایه برداری استفاده کنید.
  2. اگر از مسواک جدید استفاده می کنید موهای نرم و لطیفی داشته باشد تا به پوست آسیب نرساند.
  3. می توانید مسواک را درون مقدار کمی از روغن مورد علاقه خود ،ترکیب شده با کمی نمک زده تا پوست زیر ابرو هایتان را لایه برداری نماید.

رشد ابرو های خود را افزایش دهید:

  1. ابرو های تان را درشب لایه برداری کنید.و به صورت منظم  انجام دهید.
  2. از یک اسکراب با مسواک روی ابرو های تان هر شب به مدت 2 تا 4 هفته استفاده کنید.
  3. این امر باعث افزایش گردش خون در ناحیه ابرو ها و رشد بهتر آن می شود.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *