ترفندهای مرتب کردن لوازم آرایشی به توصیه دوستداران زیبایی
ترفندهای مرتب کردن لوازم آرایشی به توصیه دوستداران زیبایی

ترفندهای مرتب کردن لوازم آرایشی به توصیه دوستداران زیبایی

سلام در این مقاله ترفندهای مرتب کردن لوازم آرایشی به توصیه دوستداران زیبایی را با شما به اشتراک می گذاریم .با ماهمراه باشید تا همیشه زیبا ومرتب باشید.

برخی از بانوان هنوز درگیر یافتن راه حلی برای مرتب کردن  لوازم آرایشی خود می باشند. تا محصولات زیادی را امتحان کنند.

ما برای شما ترفندهای مرتب کردن لوازم آرایشی به توصیه دوستداران زیبایی را آموزش می دهیم.

1.از فایل های کشویی استفاده کنید و محصولات را طبقه بندی کنید:

بهترین روش سازمان دهی کردن لوازم آرایشی و بهداشتی که تاکنون یافته ایم،استفاده از فایل های کشویی است. به این  ترتیب می توانید طبقه بندی مختلفی از لوازم میکاپ و مراقبت از پوست و مو را در هر یک از این کشوها قرار دهید.مانند:برانزرها،هایلایترها،رژگونه ها،کانسیلرها و رژ لب . همچنین برای مشخص کردن هر کشو روی آن برچسبی نصب کنیدتا راحت تر بتوانید آن ها را پیدا کنید.

2.از باکس های اکریلیک استفاده کنید:

این باکس ها به علت تلقی بودن آن می توانید هر چه را که دنبال آن می گردید پیدا کنید.

یکی برای  تمامی رژ لب های جامد،رژ لب های مایع و برق لب ها.

دیگری برای محصولات مراقبت پوست و مو

باکس مهم دیگر برای نگهداری لوازم آرایشی روزمره -محصولاتی که هر روز از آن ها استفاده می کنید.

3. از تقسیم کننده های داخل کشو و برچسب استفاده کنید:

این تقسیم کننده ها واقعا همه چیز را تغییر می دهند. دو عامل کلیدی برای مرتب کردن محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد.

قابل مشاهده بودن و در دسترس بودن:

توانایی دیدن تمامی کالکشن و دسترسی ساده به محصولاتی که مورد نیاز است،بدون این که همه چیز به هم ریخته شود،بسیار حائز اهمیت است.

قابلیت اضافه کردن محصولات جدید:

بهتر است از باکس هایی آرایشی استفاده کنید که دارای تقسیم کننده هایی در داخل هر کشو باشند. به این ترتیب با اضافه کردن محصولات آرایشی و بهداشتی جدید نیز این ترتیب و ساماندهی بهم نمی ریزد.

تقسیم براش ها:

براش های لب،چشم و صورت  را در باکس های آرایشی به صورت جداگانه قرار دهید تا در صورت لزوم و در زمان عجله به آن دسترسی داشته باشید.

4. محصولات جدید و تستر را روی فایل و کشوها قرار دهید:

در بالای کشو میکاپ می توانید محصولاتی که می خواهید به تازگی از آن استفاده کنید را قرار دهید.همچنین بهتر است شانه مو مورد نظر را در این قسمت قرار دهید تا صبح حا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

در حمام نیز می توانید قفسه دو طبقه ای نصب کنید که محصولاتی که به صورت روزانه استفاده می کنید را درآنجا قرار دهید.

اگر محصولات آرایشی و بهداشتی تان به هم ریخته باشد،واقعا یادتان می رود که می خواستیدچه کار کنید. اما با مرتب و سازمان دهی کردن آن ها می توانید همه چیز را منظم و در دسترس داشته باشید.

مرتب کردن و ساماندهی،از هدر رفتن وقت و انرژی و پول شما جلوگیری می نماید،همچنین به این ترتیب ،می توانیدبرخی محصولات را دریک فصل و برخی دیگر را در فصل دیگر مورد استفاده قرار دهید.

5.لوازم آرایشی قدیمی را در یک کشو جداگانه قرار دهید:

اضافه کردن محصولات جدید باعث می شود حتی این کشوها پر شوند،بهتر است محصولات قدیمی که هرگز از آن ها استفاده نمی کنیدرا درجای دیگری قرار دهید.یا آنها را به دیگران هدیه بدهید.

6.خلاقیت داشته باشید:

شما حتی می توانید از شیشه های شمع برای مرتب کردن لوازم خود به کار ببرید،یا حتی جعبه های شیک کادو و عینک نیز برای خط لب ها،ریمل ها،مداد های لب،رژ لب و هر نوع لوازم آرایشی مناسب می باشند.

کرم پودر ها که کاور متوسطی دارند و کرم پودر هایی که کاور سبکی دارند را هر یک در یک گروه مجزایی مرتب نمایید.همچنین پرایمرها را نیز در این طبقه بندی ها قرار دهید.به این ترتیب همیشه کنترل اوضاع را به دست دارید .

7. باکس های عمودی:

بهترین توصیه این است ک فضاهای نادیده گرفته شده را به نحو احسنت استفاده کنید. مخصوصا فضاهای عمودی، لوازم روزمره مورد نیاز خود را دریک باکس آرایشی چرخشی قرار دهید با این کار می توانید محصولات و ابزارهای بسیار زیادی را در ابعاد و اندازه های مختلف خود جای دهیدو دسترسی به آنها در زمانی که عجله دارید ،بسیار ساده می شود.

 

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *