کانسیلر

کانسیلر چیست؟

سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان گرامی. امروز هم قصد داریم در مورد یکی دیگر از لوازم آرایشی صورت که کانسیلر نام دارد، صحبت کنیم و همینطور چگونگی این محصول و نحوه استفاده آن را بیان کنیم. پس با ما در ماه سرا همراه باشید.

کانسیلر

گاهی اوقات برایتان پیش آمده که لکه هایی روی صورت شما پدید آمده باشد و نمی توانید آن را از بین ببرید یا زمان از بین رفتن این لکه ها طولانی است و شما می خواهید در طول این زمان روی این لکه ها را بپوشانید. کانسیلر، یکی از لوازم آرایشی مخصوص به صورت است که وظیفه دارد تا هر لکه را که روی صورت شما است را بپوشاند.این محصول آرایشی در حالت های مختلفی وجود دارد. اولین حالت و راحت ترین نوع حالت نسبت به دیگر حالت ها، حالت stick یا به اصطلاح ماتیکی می باشد که نوع استفاده در این حالت بسیار آسان می باشد. حالت دیگری که وجود دارد به صورت نیمه جامد و کرمی می باشد و حالت آخر نیز به صورت مایع است.

کانسیلر

این نکته هم قابل تامل است که می گویند بهتر است از این نوع ماده آرایشی بعد از زدن کرم پودر استفاده شود و رنگ انتخابی نیز یک درجه روشن تر از رنگ کرم پودر باشد.

چگونگی انتخاب یک کانسیلر مناسب

در اینجا هم باید گفت که انتخاب این نوع ماده آرایشی بسته به نوع و رنگ پوست دارد. کانسیلر زرد برای هر نوع پوستی مناسب است و لکه های صورت را از بین می برد و می توان جهت پوشاندن لکه های سیاه دور چشم از آن استفاده کرد. کانسیلر نارنجی برای افراد سبزه بسیار مناسب است و می توانید برای تست، آن را به دور دهان خود بمالید. کانسیلر سبز برای پوشاندن لکه های قرمز مادرزادی بر روی پوست و همینطور پوشاندن جوش های صورت بسیار مناسب می باشد. کانسیلر بنفش نیز برای کسانی که دارای رنگ پوست زرد هستند بسیار مناسب است و لکه های کبودی صورت با این نوع از ماده آرایشی پاک خواهد شد.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *