ریمل چشم

ریمل چشم

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان گرامی. امروز قرار است در مورد یکی دیگر از موارد آرایش چشم(ریمل چشم) را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ماه سرا همراه باشید تا از این مطالب بهترین استفاده ها را ببرید.

ریمل چشم

آیا می دانید اصطلاح ریمل چشم یعنی چه و چه کاربردی دارد؟!

خانم های زیادی به این اصطلاح آشنا هستند. در واقع یکی از موارد آرایش چشم به شمار می رود. ریمل برای بخش مژه از چشم به کار برده می شود و برای زیباتر شدن چشم از این نوع آرایش استفاده می شود و توسط این نوع آرایش، چشم ها زیباتر می شود. ریمل در واقع بیشتر برای پر حجم تر کردن مژه های چشم به کار می رود تا زیبایی بیشتری به چشم بدهد. ریمل ها هم انواع متفاوتی دارند. هم از نظر نوع کاربرد آن ها و هم از نظر نوع ماده و ترکیبات تقسیم بندی می شوند که بعضی از این نوع ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

ریمل چشم

انواع ریمل چشم

1 – ریمل حجم دهنده:

این نوع از آرایش مژه چشم باعث می شود تا مژه ها را پر پشت تر نشان دهد و همینطور برای خانم هایی که مژه های نازک تر و با فاصله زیاد از هم هستند، بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

2 – ریمل بلند کننده:

این نوع از آرایش کننده مژه چشم باعث می شود تا مژه های چشم بلند تر به نظر به رسند و زیبایی بیشتری برای چشم ها به ارمغان بیاورد. بیشتر این نوع از آرایش مژه چشم برای خانم هایی که دارای مژه های کوتاه اما کافی می باشند، مناسب است.

3 – ریمل فر کننده:

ریمل فر کننده نیز مانند نوع های دیگر ریمل باعث زیباتر شدن چشم می شود. با این نوع از آرایش مژه چشم، مژه ها شکل می گیرند و به سمت بالا حالت می گیرند. این نوع آرایش نیز برای خانم هایی که دارای مژه صاف و بدون حالت است، گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

4 – ریمل ضد آب:

اگر ترس از تعریق و سیاه شدن اطراف چشمانتان توسط ریمل دارین، می توانید با استفاده از ریمل ضد آب این ترس را از بین ببرید. کسانی که تعریق زیاد و احیانا پوست چربی دارند می توانند از این نوع آرایش برای چشمان خود استفاده کنند تا نگران سیاه شدن دور چشمان خود نباشند.

نوع های دیگر ریمل مثل(ریمل تقویتی، ریمل فیبری، ریمل جداکننده مژه و …) وجود دارند که بنا به شرایط مختلف می شود از آن ها استفاده کرد.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *