خط چشم

خط چشم

سلام و روز بخیر خدمت شما عزیزان گرامی. امروز قرار است در مورد خط چشم که یکی از موادر آرایش چشم می باشد صحبت کنیم. پس با ماه سرا همراه باشید.

خط چشم چیست؟!

می توان گفت کشیدن خط بر روی چشم یکی از سخت ترین موارد آرایش چشم است و همینطور به دلیل سختی بالایی که دارد، زمان زیادی را از انسان می گیرد. خانم های زیادی علاقمند به این نوع آرایش هستند و دوست دارند چشمان خود را زیباتر کنند. پس یکی از دلیل هایی که خانم ها دیر حاضر می شوند، می توان گفت به دلیل زمانبر بودن زیاد این نوع آرایش است. خط چشم آرایشی است که با استفاده از یک خط زیبا و نازک در قسمت بالایی چشم به کار می رود. با استفاده از این آرایش، چشم ها زیباتر به نظر می رسد. این آرایش چشم از قدیم نیز وجود داشته و می توان برای مثال به خانم ها و آقایان در دوره مصر باستان اشاره کرد.

خط چشم

ترفند های خط چشم

در کشیدن خط چشم ترفند هایی نیز وجود دارد که کمی از سختی کار را می کاهد. بعضی از خانم ها به دلیل سختی این آرایش، از کشیدن خط بر روی چشمان خود دوری می کنند. به همین دلیل ترفند هایی به وجود آمده اند که سختی این نوع آرایش را کاهش دهند و ترس را از بین ببرند.

یکی از این ترفند ها کمک گرفتن از انگشتان پا هستند. اشتباه فکر نکنید و ما نمی خواهیم با انگشتان پا این آرایش را انجام دهید. به این دلیل می گوییم که از انگشتان پا استفاده کنید، چرا که جمع کردن انگشتان پا باعث ایجاد تمرکز بیشتر می شود. ترفند دیگری که آن را پیشنهاد می کنند استفاده از کانسیلر یا گوش پاک کن هست برای جاهایی که دستتان لرزیده و کمی آرایش خراب شده که می توانید با استفاده از این ابزار ها آن قسمت را پاک کنید.

ترفند دیگری که برای کشیدن ای نوع از آرایش است، استفاده از تکنیک نقطه چین می باشد که در این روش برای کشیدن خط، ابتدا چند نقطه را رسم کرده و در مرحله بعد این نقاط را با استفاده از خط به هم وصل می نماییم. ترفند آخری هم که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از فرمژه است که می توانید یا یک تیر دو نشان بزنید. هم خط چشم خود را رسم کنید و هم مژه های خود را فر کنید.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *