رنگ مو برتر تابستانی

7 رنگ مو برتر تابستانی

سلام به تمامی دوستان عزیز در این مقاله میخواهیم 7 رنگ مو برتر تابستانی را به شما معرفی کنیم با ماه سرا همراه باشید.

در این بخش با 7 رنگ مو برتر تابستانی آشنا میشوید .

  1. رنگ بنقش تیره
  2. تیره براق
  3. قهوه ای بلوطی
  4. هایلایت
  5. دو رنگ
  6. بلوند شنی
  7. گرگ و میش

رنگ مو بنفش تیره ( بادمجانی ) تابستانی

رنگ مو برتر تابستانی

 

 

مدت زمان طولانی است که نیکول ریچی از این رنگ بنفش استفاده می کند. این رنگ اول از همه نیاز به دکلره دارد، برای اینکه این موها حالت مناسبی داشته باشند اما این روزها برای این مدل مو از رنگ موهایی با تناژ تیره تر استفاده می کنند که می تواند رنگ های روشن را روی موهای طبیعی تیره ایجاد کند.

 

رنگ مو تابستانی تیره براق
رنگ مو برتر تابستانی

آیا به دنبال رنگ روشن برای تابستان هستید؟ رنگ روشن همیشه برای این فصل گزینه مناسبی نیست و رنگ های مشکی و براق می توانند چهره شما را طبیعی تر و سالم تر نشان دهند. اگر موهایتان را در خانه رنگ میکنید، از یک یا دو درجه رنگ های تیره تر از موهای خودتان برای ظاهر طبیعی تر استفاده کنید. بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که بیش از دو درجه از موی طبیعی خودتان روشن تر یا تیره تر نباشند تا بتوانید ظاهر طبیعی را تجربه کنید.

 

رنگ مو تابستانی قهوه ای بلوطی

رنگ مو شرابی

حتما نباید با موی قرمز متولد شده باشید. افرادی که پوستی با تناژ زیتونی دارند، می توانند این رنگ نسبتا قرمز را امتحان کنند.

 

 

رنگ مو تابستانی هایلایت
رنگ مو هایلایت

جسیکا آلبا از هایلایت کاراملی استفاده کرده که یکی از بهترین راه ها برای روشن کردن رنگ مو بون اینکه بیش از حد از رنگ طبیعی فاصله داشته باشد، است. برای طبیعی تر به نظر رسیدن می‌ توان این هایلایت را به صورت سایه روشن نزدیک به رنگ موی خود فرد انجام داد.

رنگ مو تابستانی دو رنگ
رنگ مو دو رنگ

بلوند بعد از دکلره را در قسمت بالای سر و قهوه‌ای تیره در لایه زیرین مو جلوه بسیار عالی دارد. البته این نوع رنگ مو حتما باید توسط یک فرد متخصص و متبحر انجام شود. برای دکلره کردن مو حتما باید موها را عمیقاً نرم کننده بزنید و از ماسک مو بعد از رنگ کردن مو استفاده کنید.

 

رنگ مو بلوند شنی ( تنباکویی ) تابستانی

رنگ مو تابستانی بلوند شنی

کرون اولیویا کولمن در مورد این که چگونه بتوانیم موهای خود را روشن کنیم صحبت کرده است و در مورد این رنگ می گوید که این رنگ روشن قهوه‌ ای ملایم شبیه به رنگ موی پلاتینی می شود که می تواند ظاهری طبیعی را برای فرد ایجاد کند.

 

رنگ مو تابستانی گرگ و میش (تیره روشن)
رنگ مو گرگ و میش (تیره روشن)

این نوع رنگ مو ظاهری بسیار گرم به موها می بخشد. هایلایت طلایی برای موهای قهوه ای بسیار طبیعی جلوه می کند و به آن گرگ و میش گفته می‌ شود.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *