رابطه جنسی قبل از ازدواج

رابطه جنسی قبل از ازدواج

در روابط جنسی قبل از ازدواج ، افراد فقط به خودشان اهمیت می دهند

در زندگی مشترک علاوه بر توجه به نیازهای خود ، به نیازهای فرد مقابل نیز اهمیت داده می شود .در رابطه بعد از ازدواج ایجاد روابط عاطفی بیش از مسئله ارضای هوس مطرح می شود . با این توضیح به خوبی متوجه شدید که رابطه جنسی قبل از ازدواج  خوب است یا بد.

در بسیاری از موارد رابطه جنسی پیش از ازدواج بسیار متفاوت از رابطه ای است که یک دختر و پسر قبل از ازدواج با هر فرد دیگر دارند  همین رابطه جنسی پس از ازدواج دارای هدف بوده، ممانعتی در انجام آن وجود ندارد و به پیشبرد زندگی عاطفی طرفین کمک بسزایی می کند.

یکی از فواید عدم داشتن رابطه جنسی پیش از ازدواج این است که افرادی که تجربه عملی از این نوع روابط ندارند و مهارت ها و پوزیشن های مختلف را در رابطه جنسی نمیدانند یا تجربه کمتری دارند، با روش آزمون و خطا، با هم به لذت و هماهنگی می رسند و برای آنکه با همسر خود رابطه جذاب و آتشین داشته باشند

در اکثر موارد برقراری رابطه جنسی پیش از ازدواج (دوستی یا نامزدی)، باعث می شود که فراد به جای تمرکز بر شناخت اخلاق ها و روحیات همسر آینده خود، به جلب رضایت و کسب مهارت در رابطه جنسی برای رفع نیاز جنسی خود تمرکز کند و زمانی متوجه این عدم توجه می شود که ازدواج کرده و از روحیات طرف مقابل خود هیچ نمی داند و این تازه آغاز مشکلات زناشویی پس از ازدواج است.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها: بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *