معرفی خشک شدن ریمل و راهکارهایی برای استفاده مجدد از آن
خشک شدن ریمل و راهکارهایی برای استفاده مجدد از آن

خشک شدن ریمل و راهکارهایی برای استفاده مجدد از آن

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. در این مقاله درباره ی خشک شدن ریمل و راهکارهایی برای استفاده مجدد از آن میخوانید. با ما همراه باشید.

خشک شدن ریمل و راهکارهایی برای استفاده مجدد از آن

ریمل یکی از لوازم آرایشی است که باید بعد از مدتی عوض شود. معمولا زمان تعویض آن 3 الی 4 ماه است . به دلیل اینکه برای هربار استفاده درب آن باز میشود رفت و آمد هوا به داخل آن باعث خشک شدن محتویات آن میشود. اما بعضی اوقات ممکن است زودتر از موعد به هردلیلی خشک شود. برای اینکه بتوانید مجددا از آن استفاده کنید چند راهکار به شما در این مقاله معرفی میکنیم.

راهکارهای احیای ریمل

قطره چشم

یکی از راه های ساده برای احیای ریمل و استفاده مجدد از آن قطره چشمی است. برای انجام این کار 2الی 3 قطره از قطره چشم را درون ریمل بریزید و ریمل را به خوبی تکان دهید. حالا میتوانید مجددا از ریمل استفاده کنید.

آب گرم

راهکاری که میتواند به راحتی برای استفاده مجدد از ریمل به کار گرفته شود آب گرم است. درب ریمل را ببندید و آنرا درون لیوان آب گرم بگذارید تا حرارت آب ریمل شمارا دوباره به حالت مایع برگرداند. بعد از چند دقیقه آنرا بیرون آورده و استفاده کنید.

 چای

با ریختن چند قطره چای گرم درون ریمل میتوانید آنرا به حالت قبلی برگردانید. بعد از ریختن چای ، ریمل را خوب تکان دهید تا نتیجه ی مورد نظر محقق شود.

گلاب

روش دیگری که میتوانید به منظور احیای ریمل انجام دهید استفاده از گلاب است. بعد از اینکه چند قطره گلاب درون ریمل ریختید آنرا خوب تکان دهید و حالا ریمل آماده استفاده مجدد است.

روغن زیتون یا بادام

بین راهکارهای موجود برای زنده کردن ریمل استفاده از روغن زیتون یا بادام میتواند بهتر باشد. چون علاوه بر احیای ریمل میتوانید خواص این روغن ها بهره مند شوید. کافی است فقط 2 الی 3 قطره از روغن را درون ریمل بریزید و آنرا تکان دهید تا بتوانید دوباره از ریمل استفاده کنید.

آب داغ و مایع لنز

اگر به دنبال راهکاری دائمی برای رفع مشکل خشکی ریمل میگردید چاره ی شما نزد ماست. برای اینکه ریمل خشک را مجدد به چرخه ی استفاده برگردانید آنرا درون لیوان آب گرم قرار دهید در همین حال چند قطره مایع لنز را درون ریمل ریخته و آنرا کمی تکان دهید . با این روش دیگر ریمل شما خشک نمیشود و میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

نکاتی درباره ی استفاده از ریمل

اگر به صورت مرتب از ریمل استفاده میکنید برای جلوگیری از خشک شدن آن ، بعداز هربار استفاده آنرا در قسمت بالایی بخچال بگذارید. اینکار باعث میشود تا رطوبت خود را حفظ کند. بهتر است قبل از استفاده از ریمل یا فرمژه ، مژه هارا با ؤوغن نارگیل یا بادام چرب کنید. تاریخ انقضای ریمل 4 الی 5 ماه است . بعد از گذشت این مدت زمان ریمل را دور بیندازید. در ضمن ریمل یک وسیله شخصی است و به دلیل احتمال انتقال بیماری نباید آنرا بیش از یک نفر استفاده کنند.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *