معرفی فیکساتور ابزاری مناسب و دلیل استفاده از فیکساتور و آشنایی با چند نوع آن
فیکساتور ابزاری مناسب و دلیل استفاده از فیکساتور و آشنایی با چند نوع آن

فیکساتور ابزاری مناسب و دلیل استفاده از فیکساتور و آشنایی با چند نوع آن

سلام عزیزان ماه سرایی در مطلب ما به این موضوع پرداخته ایم که فیکساتور ابزاری مناسب و دلیل استفاده از فیکساتور و آشنایی با چند نوع آن آن لطفا با ما همراه باشید

فیکساتور ابزاری مناسب و دلیل استفاده از فیکساتور و آشنایی با چند نوع آن

در این مطلب ما به این موضوع که فیکساتور ابزاری مناسب و دلیل استفاده از فیکساتور و آشنایی با چند نوع آن پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

از مهم ترین مسائلی که درباره آرایش کردن بیان می شود ماندگاری آن است.اگر حتی از آرایش مناسبی هم برخوردار باشید ولی دارای ماندگاری نباشد آرایش قابل قبولی نیست.به این فکر کنید که پس از صرف زمان برای آرایش کردن با گذشت زمان در یک مجلس چیزی از آرایش شما باقی نماند.البته خوشبختانه راه حلی برای این موضوع پیدا شده است و آن هم این است که از یک وسیله آرایشی که فیکساتور آرایشی نام دارد استفاده کنید.با ما همراه باشید تا بیشتر از آن بدانید.

فیکساتور چیست؟

در اصل فیکساتور یک ابزار آرایشی است که این وظیفه را دارد که دست نخورده و ثابت آرایش شما را مانند ساعت اولیه آرایش نگه دارد.از این محصول دقیقا بعد از آرایش استفاده کنید.به این دلیل که مانع شود از آب شدن و چرب شدن و خراب شدن آرایش‌. و برای اینکه ماندگاری آن را بالا ببرد.باید بدانید که فیکساتور یک وسیله تکمیل کننده است.به این معنی که بدون استفاده از فیکساتور نیز شما می توانید آرایشی مناسب داشته باشید ولی این محصول به تکمیل آرایش شما کمک می کند و به دوام آن نیز.دوام آرایش عروس ها و افراد مهم در مجلس ها به دلیل استفاده از این محصول است.فیکساتور به دو نوع یافت می شود:1­_فیکساتور پودری.2_فیکساتور اسپری.

به چه دلیل از فیکساتور آرایش استفاده می کنیم

پس در قبل اشاره کردیم که این محصول به عنوان تکمیل کننده به کار می رود.پس اگر دوست دارید که در یک مراسم طولانی زیبایی خود را حفظ کنید حتما از فیکساتور استفاده کنید.از مزیت های فیکساتور پودری می توان به این اشاره کرد که از چرب شدن پوست جلوگیری می کند.علاوه بر آن از جمع شدن کانسیلر و کرم پودر نیز در چروک های صورت پیشگیری می کند.پس سعی کنید که بعد از استفاده از کانسیلر از پودر فیکس یا پودر بیک بهره ببرید برای دوام و زیبایی بالا.

انواع فیکساتور آرایش

دو نوع فیکساتور در بازار موجود است که به صورت اسپری و پودری وجود دارد.که فیکساتور اسپری طرفداران بیشتری دارد.

نحوه استفاده کردن از فیکساتور پودری

در استفاده از پودر فیکس خوب است که این کار را در حین آرایش کردن به کار ببرید.یعنی پس از اینکه کار زیرسازی پوست به پایان رسید باید از آن استفاده کنید.و اگر از پودر فیکساتور بر روی کرم پودر و کانسیلر بهره ببرید این امکان را به شما می دهد که لایه بیشتری روی پوست قرار گیرد و باعث مقاومت کانسیلر و کرم پودر می شود.پس صورت شما را مات می کند و با براقیت کمتری همراه است.برای این کار از یک براش آرایشی خوب استفاده کنید.

اول کمی از آن را با براش بردارید و بعد آن را به آرامی روی همه ی صورت پخش کنید.علاوه بر ثابت نگه داشتن آرایش کمک می کند که در عکس گرفتن با فلاش های قوی نوری از صورت شما به دوربین نتابد و عکسی با کیفیت بگیرید.یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این است که مقدار زیادی از پودر بر روی صورت خود قرار ندهید.به این دلیل که به سختی می توانید آن را از بین ببرید و در آخر جلوه ای ناخوشایند خواهید داشت.

نحوه استفاده کردن از اسپری فیکس آرایش

این نوع را باید در مرحله آخر آرایش استفاده کنید.یعنی وقتی که آرایش صورتتان را به پایان رساندید.نحوه استفاده ازاین نوع به این صورت است که :

  • اول قوطی اسپری را کاملا تکان دهید.
  • حالا قوطی را به فاصله 20 تا 25 سانتی صورت خود بگیرید.
  • در چشم های خود را بگیرید و مواظبت کنید که اسپری فیکس وارد چشمتان نشود.
  • هنگام اسپری کردن، قوطی را در جهت حرکت نوشتن حرف X و T روی صورت حرکت دهید و اسپری کنید
  • پس از اینکه اسپری زدید چند دقیقه دست نگه دارید تا به خوبی روی پوست صورت شما خشک شود.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *