معرفی چند راه غلط که با انجام آنها موهای نازک تری خواهید داشت
چند راه غلط که با انجام آنها موهای نازک تری خواهید داشت

چند راه غلط که با انجام آنها موهای نازک تری خواهید داشت

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به چند راه غلط که با انجام آنها موهای نازک تری خواهید داشت پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

چند راه غلط که با انجام آنها موهای نازک تری خواهید داشت

در این مطلب به چند راه غلط که با انجام آنها موهای نازک تری خواهید داشت پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

اگر هرچه هم در اوج ناباوری در وسط سر شما در حال خالی شدن باشد. ولی بازهم شما دوست ندارید که حتی یک کلمه درباره کم مویی شما صحبتی صورت بگیرد.شاید شما با ریزش موی شدید رو برو باشید. ولی برای نجات این موضوع هنوز دیر نیست.‌‌بر طبق نظر یک دکتر که جراح کاشت مو و متخصص ریزش مو است. سبک زندگی ما که اعم است از نوع تغذیه تا نحوه شانه کردن بر روی ضخامت موها تاثیر دارد.باید از یک خبر خوب شما را با خبر کنیم.و آن این است که شما می توانید به کمک چند تغییر ساده موهای نسبتا ضخیمی داشته باشید.در ادامه به چند نمونه از این راهکار ها اشاره خواهیم کرد.

دوش‌گرفتن با آب داغ را ترک کنید

یک دکتر جراح کاشت مو که در بوستون است به این موضوع اشاره دارد. که:آب داغ باعث می شود که رطوبت موجود در موها از بین برود.حتی پوست را.این موضع باعث می شود که موها خشک وشکننده و در عین حال باعث می شود که آمادگی هرگونه آسیب و یا حتی ریزش را داشته باشد.کاری که آب داغ انجام می دهد. این است که نه تنها چربی مورد نیاز موها را خشک می‌کند. بلکه گرمای آن وارد منافذ پوست‌سر می شود.این منافذ در واقع مسئول حفظ چربی موها هستند.این امر باعث می شود که آن ها از بین برود. و در ادامه آن ریشه موها دچار آسیب می شوند.پس منجر می شود به ریزش بیشتر موها. سعی کنید که با آبی ولرم دوش بگیرید. و در نهایت موهای خود را تا جایی که تحمل دارید با آبی بسیار خنک آب بکشید.

استفاده از فرم‌دهنده‌های داغ را به حداقل برسانید

در اصل ابزارهایی که با کمک داغی خود موها را فرم می دهند. باعث می شوند که به پروتین‌های مفید و کوتیکول مو آسیب برسد.به نظر یک دکتر:زمانی که به کوتیکول‌ها آسیب وارد شود باعث می شود که توازن رطوبت مورد نیاز موها برهم‌ بخورد.و در آستانه شکنندگی بیشتر خواهند بود.بهره بردن ابزار های داغ را حتی سشوار به حداقل برسانید.تا حدی که می توانید سعی کنید که از باد خنک آن ها بهره مند شوید.بهتر است که در همه وقت از اسپری محافظ در برابرحرارت که محافظ موها در برابر حرارت و اصطکاک هستند، استفاده‌ کنید.

بدرفتاری با موهای خیس را کنار بگذارید

در موقعی که ما موهایمان کاملا خیس است بیشترین احتمال وجود دارد که موها شکننده باشد.و همچنین در آستانه شکنندگی قرار می گیرد.این در موقعی است که کوتیکول‌های محافظ اندکی باز شده‌اند.اگر به موها بورس‌ بکشید و یا اگر گره های آن ها را در زیر دوش شانه کنید و در ادامه آن به حوله ی خود روی آورید و موهای خود را خشک کنید در واقع باعث نابودی آن ها می شوید.قبل از اینکه بخواهید وارد حمام شوید و دوش بگیرید موهای خود را شانه بکنید.این کار را انجام دهید تا بعد از حمام مجبور نباشید این کار را انجام‌ دهید.پس از آن موهای خود را به کمک یک حوله ی نرم خشک کنید.و در ادامه از یک بورس مناسب استفاده کنید.

خاراندن سر را ترک کنید

به گفته ی یک دکتر خارشی که پوست سر به وجو می آورد به علت اینکه لایه‌های چربی را از زیر پوست خارج می‌کند به این دلیل می‌تواند منجر به ریزش آن‌ها شود.پس دریافتیم که زمانی که کوتیکول آسیب ببیند، موها مستعد شکستن خواهند شد.سعی کنید که خارش سر خود را به کمک شامپو های مخصوص به مانند شامپو های حاوی سلنیوم و روی تسکین ببخشید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *