معرفی با کمک چند راه ساده زیبایی درونی خود را دوباره به دست آورید
با کمک چند راه ساده زیبایی درونی خود را دوباره به دست آورید

با کمک چند راه ساده زیبایی درونی خود را دوباره به دست آورید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به این موضوع که با کمک چند راه ساده زیبایی درونی خود را دوباره به دست آورید پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

با کمک چند راه ساده زیبایی درونی خود را دوباره به دست آورید

در این متن ما به این موضوع که با کمک چند راه ساده زیبایی درونی خود را دوباره به دست آورید پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.شما به کمک طراوت و شادابی خود این موضوع را منعکس می کنید که در درون شما چه اتفاقاتی می افتد.

اگرچه که ممکن است چشم های ما دریچه هایی به روح ما باشد ولی پوست ما دریچه ای به درون ما است.پوست که در اصل بزرگترین عضو بدن ما به حساب می آید به طور کامل یک بازتاب کلی از تمام چیزهایی که در درون ما می گذرد نشان می دهد.اگر یک پوستی به اندازه کافی از درخشندگی برخوردار نباشد این موضوع را بیان می کند که بدن را باید هوشیار کرد و در واقع هشداری است که به بدن داده می شود.باید به این هشدار بدن توجه کرد و از این نکات استفاده کنید برای اینکه به پاکسازی ساده بدن دوباره عمل کنید.

از غذاهای سالم و پاک استفاده کنید

شما می توانید از یک رژیم غذایی متعادل کمک بگیرید. که این رژیم غذایی باید شاخص قند خون پایین داشته باشد.این رژیم غذایی می تواند از مواد غذایی کاملی همچون سبزیجات تازه و میوه برخوردار باشد.از خوبی های این رژیم غذایی این است که می تواند به کاهش سایز کمر شما کمک می‌کند و هم برای داشتن پوستی که از درون بدرخشد ضروری است.

از غذاهایی که از ویتامین لبریز هستند می توان مزایای زیادی را استفاده کرد.این غذاها تولید آنتی اکسیدان‌های ترمیمی پوست را افزایش می‌دهند.اما درست در مقابل غذاهایی وجود دارد که سرشار از قند است.این غذا ها باعث گلیکوزیله شن می شوند.اگر دچار این عمل بشویم باعث می شود که به کلاژن و الیاف الاستین پوست که باعث استحکام و انعطاف پذیری پوست می شوند آسیب وارد شود.و در واقع هیچ فردی چنین چیزی را دوست ندارد.

در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید

این مطلب را باید بدانید که اگر می خواهید بدن و پوست خود را هیدراته نگه دارید. در طول یک روز حداقل باید 6 تا 8 لیوان آب را نوش جان بکنید.اگر هرچه یک پوست از رطوبت کمتری برخوردار باشد. نازک و خشک و پیرتر به نظر می رسد.دلیل این امر این است که خطوط نازک و چین و چروک بیشتر نمایان می شوند.باید به مصرف آب خود توجه داشته باشید و در کنار آن نیز به اثرات کم آبی یا دهیدراته نظیر کافیین و الکل و مقابله با آن توجه کنید.

از سیگار دوری کنید

از خطراتی که سیگار برای سلامتی انسان به وجود می آورد. همگی مطلع هستیم.ولی به علاوه همه این خطرات در اینجا یک دلیل دیگری برای ترک کردن این عادت می آوریم.در اصل این عادت باعث می شود که پوست انسان ها پیرتر شود.دودی که از سیگار حاصل می شود به الیاف کلاژن که سبب پر رنگ شدن پوست ما می شود. آسیب وارد می کند.علاوه بر این موضوع سیگار باعث می شود که مقدار بسیاری رادیکال های آزاد تولید شود.این امر باعث می شود که آسیب سلولی وارد شود. و در ادامه آن با تغییر رنگ و آویزان شدن پوست و چین و چروک پوست رو برو شوید. پس سعی کنید که آن را ترک کنید.

به مقدار کافی بخوابید

اگر می خواهید از یک راه تکنیکی استفاده کنید. این کار یک روش پاکسازی نیست. اما لازم است که یک ذهن و بدن آرام برای داشتن پوستی سالم داشته باشید. اثرات کم خوابی بر روی ظاهر و باطن انسان منفی است.این اثرات چشمان پف آلود و یا رنگ پریده و یا لکه است.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *