معرفی هاشور زدن ابرو و نکات مهم در مورد این روش آرایش
هاشور زدن ابرو و نکات مهم در مورد این روش آرایش

هاشور زدن ابرو و نکات مهم در مورد این روش آرایش

با سلام خدمت همراهان گرامی مجله ماه سرا. در این مقاله درباره ی هاشور زدن ابرو و نکات مهم در مورد این روش آرایش میخوانید. در ادامه با ما همراه باشید.

هاشور زدن ابرو  و نکات مهم در مورد این روش آرایش

 

هاشور زدن ابرو چیست؟

یکی دیگر از راه های آرایش ابرو هاشور ابرو است. دراین روش میتوانید به صورت نیمه دائم ابروهایتان را به هر صورتی که میخواهید آرایش کنید. و نیاز به قلم ابرو و زمان گذاشتن روزانه ندارید.

تتوی نیمه دائم ابروها که قوس های طبیعی را روی ابرو ایجاد میکند هاشور ابرو نام دارد.

 روش انجام این عمل

اولین مرحله ی هاشور زدن ابرو طراحی آن است. برای اینکار با توجه به مدل ابروی درخواستی فرد روی ابرو طرح آن کشیده میشود. این کار 20تا30 دقیقه طول میکشد چون نیاز به دقت بالا برایرسیدن به نتیجه ی دلخواه است.

بعد از کشیدن طرح نوبت به کرم بی حس کننده است تا دردی حس نشود. بعد از 15 دقیقه میتوانید کار را شروع کنید. درد این کار مانند بند انداختن ابرو با سرعت بالا است.

بعد از اینکه ابرو بی حس شد. آرایشگر با ابزاری شبیه قلم که انتهای آن 15 تیغ خیلی ریز تعبیه شده هاشور زدن را شروع میکند. هاشور زدن با ایجاد خطوطی به نازکی موهای ابروی خودتان انجام میشود. سپس این خطوط با رنگهای گیاهی پر میشود.

 

بعد از اتمام کار هاشور اطراف ابرو ملتهب میشود. و تا وقتی این التهاب از بین نرفته رنگ ابروها تیره تر از آن چیزی است که انتخاب کردید. پس برای پدیدار شدن رنگ دلخواه التهاب برطرف شود. تا 2 هفته ازآفتاب ، سونا ، حمام بخار و استخر دوری کنید. برای نتیجه ی دلخواه ازهاشور ابرو به مدت 3ماه باید منظم ترمیم شود.

 

به این اشخاص توصیه نمیشود

  • خانم ها در دوره شیردهی تغییرات هورمونی در بدنشان رخ میدهد. به همین دلیل در این دوره پوستشان به رنگ پذیری مقاومت نشان میدهد.
  • در دوران عادت ماهانه هم مانند دوران شیردهی به دلیل تغییرات هورمونی پوست رنگ پذیر نیست.
  • افرادی که تازه لیفت یا بوتاکس انجام داده اند.
  • افراد مبتلا به عفونت های باکتریایی یا التهابات پوستی یا آفتاب سوختگی .

 

در چه صورتی استفاده از هاشور ممکن است

در شرایطی غیر از شرایط بالا هر فردی میتواند این را انجام دهد. به عبارت دیگر ، اگر از اینکه زمان زیادی را برای آرایش ابروی خود میگذارید خسته شده اید این روش به شما توصیه میشود. در مواردی ممکن است ابروهای شما به هردلیل کم پشت شده یا فرم طبیعی خود را از دست داده باشد. برای اینکه زیبایی را به ابروهای خود برگردانید از هاشور زدن ابرو کمک بگیرید.

مزایا و معایب

مزایای هاشور ابرو

ـ یکی از ساده ترین مزایای هاشور ابرو صرفه جویی در زمان است. برای آرایش ابرو به وسیله قلم ابرو زمان زیادی را باید صرف کرد. در حالی که ممکن است در نهایت نتیجه ی دلخواه حاصل نشود و هربار تغییر کند.

ـ یکی از مراحل هاشور زدن ابرو انتخاب طرح مناسب با توجه فرم صورت هر شخص است. اگر این طراحی به صورت حرفه ای و با دقت انجام شود میتواند ظاهری زیبا و ثابت را به فرد بدهد. حتی در مواردی میتوان با دقت بیشتر چشم هارا درشت نمایش داد.

ـ تجربه ی افرادی که هاشور ابرو را انجام داده اند نشان میدهد که مراقبت از ابرو ها در این حالت راحتتر از حالت معمولی ابرو است.

 

عوارض هاشور زدن ابرو

هاشور زدن ابرو برای اینکه با تیغ و پوست سروکار دارد حتما باید در شرایط کاملا بهداشتی انجام شود. تا از بروز عفونت های پوستی جلوگیری شود.

بر کسی پوشیده نیست که برای هاشور ابرو باید از سوزن های یکبار مصرف استفاده کرد. بهتر است هر فرد سوزن مخصوص را همراه خود به آرایشگاه ببرد تا از انتقال احتمالی بیماری های میکروبی جلوگیری شود.

احتمال بروز التهاب ناشی از حساسیت پوست به سوزن هاشور وجود دارد. که این آلرژی ممکن است باعث شود تا مدتها نتوان ابرو را هاشور زد.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *