معرفی زیبایی و شادابی پوست در زنان ژاپنی و راهکارهایی که استفاده میکنند
زیبایی و شادابی پوست در زنان ژاپنی و راهکارهایی که استفاده میکنند

زیبایی و شادابی پوست در زنان ژاپنی و راهکارهایی که استفاده میکنند

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی . در این مقاله میخواهیم شمارا با زیبایی و شادابی پوست در زنان ژاپنی و راهکارهایی که استفاده میکنند آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

زیبایی و شادابی پوست در زنان ژاپنی و راهکارهایی که استفاده میکنند

ویتامین C

ژاپنی ها به مصرف ویتامین C در زندگی روزمره خود اهمیت زیادی میدهند. این عضو از خانواده ویتامین ها نقش بسیار مهمی در شادابی پوست دارد. این ویتامین باعث میشود تا علائم رنگدانه ای پوست مثل لک ها حذف شوند و در نتیجه پوستی یکدست و یک رنگ داشته باشید.

روغن‌های طبیعی

یکی دیگر از نکاتی که باید برای شادابی و جوانی پوست به آن توجه داشت استفاده از روغن های طبیعی است. قطعا میدانید که برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری راه های شگفت انگیزی در دل طبیعت وجود دارد. هر کدام از مواد طبیعی خواصی در این راستا دارند. روغن های طبیعی مانند روغن زیتون ، روغن بادام و… هم از این قاعده مستثنی نیستند. پس برای داشتن پوستی شاداب و جوان استفاده از روغن های طبیعی را فراموش نکنید.

ماهی

امگا3 یکی از موادی است که میتواند برای داشتن پوستی شاداب و درخشان موثر باشد. یکی از عدات غذایی مفید ژاپنی ها استفاده از ماهی است که منبع غنی امگا3 است.

سبوس برنج

تحقیق درباره ی این ماده ثابت کرده که یکی از کاربردهای اصلی آن مراقبت از پوست است. این پوست هرکاری را برای روشن شدن پوست لازم است به بهترین شکل انجام میدهد. پس از استفاده از این ماده مفید به هیچ عنوان غافل نشوید

لایه‌برداری

تجربه نشان داده یکی از کارهایی که برای مراقبت از پوست باید مرتب انجام شود لایه برداری است. لایه برداری باعث میشود سلول های مرده ی پوست پاک شوند و پوست جدید خود را نشان دهد. مردم ژاپن برای اینکار اهمیت بالایی قائلند و به صورت منظم این کاررا انجام میدهند. بهتر است برای اینکار از اسکراب های طبیعی استفاده کنید تا مواد شیمیایی به پوستتان در بلند مدت آسیب نزند.

چای سبز

باید در فیلم های آسیای شرقی دیده باشید که از نوشیدنی های روزمره و ثابت آنها چای سبز است . در مقاله های قبلی راجع به خواص اعجاب انگیز چای سبز برایتان گفته ایم. در کل چای سبز در کاهش روند پیری پوست نقش مهمی ایفا میکند و از این حیث حائز اهمیت است.

 جلبک دریایی

جلبک دریایی یکی از موادی است که امروزه در تولید برخی محصولات آرایشی استفاده میشود. جلبک دریایی عملکرد موثری در افزایش کلاژن دارد و خاصیت لیفتینگ برای پوست دارد.

فضله کبوتر

یکی از اعترافات ژاپنی ها این است که زیباییشان را از کبوتر ها دارند. در فضله کبوتر به صورت طبیعی آنزیمی وجود دارد که پوست را نرم و لطیف میکند.

کاملیا

شاید اسم روغن کاملیا را شنیده باشید. باید بدانید که این روغن بدست آمده از یک گیاه باستانی است. این روغن باعث کاهش روند پیری پوست میشود. همچنین در از بین بردن چین و چروک ها و تامین رطوبت پوست های خشک ماهر است. برای رقم زدن نتیجه ی بهتر ، این روغن را روی پوست مرطوب استفاده کنید.

پیاده‌روی منظم

ژاپنی‌ها مردمی کاملاً آگاه از سلامتی هستند. آنها به مزایای پیاده‌روی اعتقاد دارند زیرا به سفت شدن پوست کمک می‌کند.

ماهی درمانی

مردم ژاپن برای شادابی و بهبود پوست پایشان هم راهکارهای طبیعی دارند. برای اینکار پاهای خود را درون حوضچه ای میبرند که در آن ماهی های پزشک یا ماهی های بدون دندان هستند. این ماهی ها سلول های مرده را میتراشند و به داشتن پاهایی زیبا کمک میکنند.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *