عوامل به وجود آورنده ارگاسم در خواب در تمام رده های سنی

سلام ماه سرایی عزیز . در این مقاله می خواهیم شما را با عوامل به وجود آورنده ارگاسم در خواب در تمام رده های سنی آشنا کنیم. از همراهی شما تشکر می کنیم.

سوال متداول زوجین:

موضوعی که همواره مورد سوال اکثر افراد است ، ارگاسم در خواب است. این سوال اکثر زوجین است.شاید هم تجربه کرده ایدو چون اطلاعاتی دقیقی از آن ندارید. این موضوع برایتان نگران کننده شده است. جالب تر اینکه زنان هم در خواب ارگاسم را تجربه کرده اند. در این مقاله ماه سرا بیشتر برایتان توضیح می دهد. با بالاتر رفتن سن میزان هورمون های بدن کاهش می یابند،و این امر ارگاسم های شبانه را افزایش می دهند.

ارگاسم درخواب :

زمانی ارگاسم در خواب اتفاق می افتد، که مایعات آلت تناسلی روی لباس یا رختخواب شما مشخص باشد. در زمان خواب اندامهای تناسلی بسیار حساس هستند، به این دلیل که جریان خون بیشتری در این ناحیه وجود دارد. و بارها شده که یک ارگاسم شما را بتواند از خواب بیدار کند.

ارگاسم در دوران بلوغ:

در دوران بلوغ ارگاسم در خواب رایج تر است. بدن فرددر این دوران با تغییرات هورمونی بلوغ جنسی را تحت تاثیر قرار می دهند. در مین بزرگسالان هم که رویاهای عاشقانه ای داشته باشند این امر اتفاق می افتد. دیدگاهی بیان میکند که در بزرگسالی ارگاسم کم می شود . در حالی که نظریه ای دیگر می گوید،در بزرگسالی هم  ارگاسم در خواب را افراد بیشتر تجربه می کنند.حال آنکه با افزایش سن ارگاسم کمتر می شود.عوامل به وجود آورنده ارگاسم در افراد متفاوت است.

ارگاسم در زنان و مردان جوان:

زنان و مردان جوان یک برانگیختگی در خواب را تجربه کرده اند. محققان طبق مطالعه در سال 1986 که در مجلات زناشویی خود مطرح کرده اند، به این نتیجه رسیده اند که ، اغلب زنان در سن 21 سالگی اولین ارگاسم خود را تجربه کرده اند. 37 درصد از زنان  در سنین دبیرستان یک ارگاسم در خواب را گزارش داده اند. اما زنان همیشه در خواب ارگاسم  نمی شوند.

اما ارگاسم در مردان به نقطه اوج خود می رسد. زیرا اثرات منی روی لباس یا رختخواب مشخص است.اکثر پسران و مردان جوان ارگاسم را تجربه کرده اند.

نکته جالب برای زنان این که تمام ترشحات نشانه ارگاسم نیستند، بلکه نشانه رسیدن به ارگاسم برانگیختن و حرارت بالای بدن است.

نظر پزشکان درباره ارگاسم :

افراد بالغ همواره نگران ارگاسم های خود در خواب هستند. همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم، با افزایش سن ارگاسم ها هم افزایش می یابند. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ارگاسم های زیادی را تجربه میکنید، با پزشک خود مشورت کنید.تا این موضوع را بررسی کند. اما اگر پزشکتان چیز غیرعادی پیدا نکرد، و شما همواره نگران بودید. در این صورت پزشک می تواند شما را به یک مشاور ارجاع می دهد. این مشاورمی تواند،با درمان خود ریشه رویاهایتان را پیدا کنید. این که شما چرا به این اندازه ارگاسم را تجربه می کنید. عوامل به وجود آورنده ارگاسم بسیار است.

عوامل به وجود آورنده ارگاسم در خواب در تمام رده های سنی

استقبال از ارگاسم در خواب:

شما باید بدانید که با ارگاسم در خواب که برایتان پیش می آید نباید شرمنده شوید. ارگاسم امری طبیعی در بدن است. اگر شما بستگی دارد شما نباید از داشتن یک ارگاسم درخواب شرمنده باشید ، آن ها کاملاً طبیعی هستند.اگر خواب آرام دارید ، از این موقعیت برای کشف خواسته های درونی، تمایلات جنسی و فانتزی های خود استفاده کنید. اگر با کشف این حالات شما ناراحتی یا نگرانی برایتان پیش آمد، به یک مشاور مراجعه کنید تا علت را بررسی کند.تمام رویاهای جنسی باعث نمی شود که شما به ارگاسم برسید. حتی اگر خوابتان شما را بیدار کند. همیشه رویاهای جنسی منجر به ارگاسم نمی شوند. حساسیت اندام شما هم نسبت به این رویاها قابل توجه است. و یا حتی افراد با تمرکز روی سوژه های مختلف سعی بر جلوگیری از ارگاسم می کنند. اما به هر حال راه حل موفقی نمی تواند باشد. کمتر می شود اما تمام نمی شود.

توانایی ارگاسم در افراد:

به ارگاسم رسیدن در افراد بسیار متفاوت است. بسیاری از افراد در ب ه ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شوند.مطالعت و تحقیقات نشان می دهد که 75 درصد از زنان به تنهایی نمی توانند، به ارگاسم برسند. از این تعداد 5 درصد نمی توانند به اوج لذت جنسی برسند. 20 درصد از این زنان هم به ندرت به ارگاسم می رسند. خیلی از افراد هم می گویند ما اصلا ارگاسم در خواب نداریم . باید بگوییم که اینگونه نیست . همه افراد ارگاسم یا خواب خیس را تجربه کرده اند. فقط تعداد دفعات ارگاسم برایشان خیلی کم بوده است. رویاها کاملا شخصی و متفاوت است در تمام افراد. عوامل به وجود آورندهارگاسم را در این مقاله مطالعه کردیم.

ایجاد ارگاسم:

طی تحقیقات به عمل آمده اگر افراد در وضعیت روی شکم قرار بگیرند و استراحت کنند، این خود باعث رویاهای جنسی و شهوت کننده می شود. هنوز مشخص نیست چه ارتباطی این ها با هم دارند. می توانید تجربه کنید و یک شب این گونه بخوابید.

منبع: مجله ماه سرا

 

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *