معرفی همسرداری در بانوان به چه معناست؟3راهکار مهم در همسرداری
همسرداری در بانوان به چه معناست؟3راهکار مهم در همسرداری

همسرداری در بانوان به چه معناست؟3راهکار مهم در همسرداری

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم که همسرداری در بانوان به چه معناست؟3راهکار مهم در همسرداری لطفا مارو در طول مطالعه این مطلب همراهی کنید

همسرداری در بانوان به چه معناست؟3راهکار مهم در همسرداری

یکی از سوال های مهم امروزه این است که همسرداری در بانوان واقعا به چه معناست وچه کارهایی را شامل می‌شود. فرهنگ و جامعه‌ دو موضوعی است که بسته به آنها همسرداری تغییر می کند. چون درهر فرهنگی انجام برخی امور برای بانوان ارزش محسوب می‌شود.ارزش این امور در فرهنگ های مختلف متفاوت است. در مسائل مربوط به امور خانوادگی خود می توانید از مشاوره خانواده کمک بگیرید. 

1_شناخت مشکلات و مسائل مهم در همسرداری

در زندگی زناشویی  قطعا ناسازگاری هایی بین شما و همسرتان پیش می‌آید. باید توجه کنید که همه ی این‌ها ارزش بحث و جنجال را ندارند. یک سری از این ناسازگاری ها دارای اهمیت بیشتری نسبت به بقیه هستند.وقتی که شما دائما و در طول شبانه روز نسبت به هرمسئله کوچک وبزرگ از همسر خود گلایه میکنید  انتظار نداشته باشیدهنگامی که موضوع واقعا جدی و مهمی برای شما پیش بیاید او حاضر به شنیدن حرف‌هایتان باشد.پس تلاش کنید تا از گلایه های مکرر و غیرسازنده پرهیز کنید.زیرا انتقاد کردن به این شیوه می‌تواند به راحتی رابطه‌ی شما را در آستانه نابودی قرار دهد. دلیل این صحبت این است که انتقادها و سرزنش‌ها اکثرا با هیجانات منفی شدیدی از جانب شما همراه هستند.قدرت زیادی که هیجانات منفی دارند باعث می شوند که یک بحث ساده به یک جنجال تبدیل شود.

2_انتظارات معقول یک اصل مهم در همسرداری

یکی ازمشکلات مهم این است که افراد با انتظارات بسیار بالا و دست‌نیافتنی طرف مقابل را ناامید و ناکام می‌سازد. چون هرچقدر که تلاش می‌کند بازهم به او به چشم یک فرد شکست‌خورده نگاه می‌شود.افراد با این کار در واقع به عزت نفس همسرشان لطمه میزنند. یکی از آسیب های این موضوع این است که همسرتان برای برآورده کردن انتظارهای معقول شما با مشکل مواجه خواهد شد.این یک موضوع مهم است که هیچ رابطه ای به طور کامل و همه چیز تمام وجود ندارد.افرادی که انتظار دارند در همه‌ی اوقات شرایط کاملا عاشقانه و شادی را با شوهرشان داشته باشند، قطعا در زندگی احساس رضایت نخواهند کرد.

3_بیان احساسات مسئله ای مهم در همسرداری

یکی از انتظارات بیجا این است که از همسرتان انتظارغیب‌گویی داشته باشید. بسیاری از خانم‌ها دوست دارند بدون آنکه حرفی بزنند شوهرشان متوجه خواسته‌های آن‌ها بشود. این تصورکاملا اشتباه است. باید هر چیزی را که میخواهید صریحا آن را از همسرتان بگویید و اگر مشکلی برایتان پیش آمده صبر  نکنید تا خود او متوجه مساله شود. در واقع باید تلاش کنید تا دوستانه با شوهرتان درباره‌ی آن گفتگو کنید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *