معرفی روشهایی که به خانم ها در جذب شوهرشان کمک میکند
روشهایی که به خانم ها در جذب شوهرشان کمک میکند

روشهایی که به خانم ها در جذب شوهرشان کمک میکند

با سلام خدمت ماه سرایی های عزیز. در این مقاله با روشهایی که به خانم ها در جذب شوهرشان کمک میکند همراه شما هستیم.

روشهایی که به خانم ها در جذب شوهرشان کمک میکند

 

همیشه آراسته و زیبا باشید

آراستگی ظاهری خانم ها تاثیر مستقیم بر کیفیت رابطه زناشویی دارد. شانه زدن موها ، استفاده از عطر مورد علاقه خودتان یا همسرتان و پوشیدن لباس های منتاسب با موقعیت علاوه بر تاثیر مثبت روی همسرتان باعث می شود تا اعتماد به نفس خودتان نیز افزایش یابد.

 

همیشه در جریان اتفاقات و اخبار روز باشید

مردان، زنان اهل مطالعه و کسانی که می‌توانند به راحتی نظرشان را بگویند را تحسین می‌کنند. پس برای اینکه بتوانید مکالمه مناسبی با همسر خود داشته باشید روزنامه‌های روز، سایت‌های علمی و کتاب‌هایی که دانش عمومی‌تان را زیاد می‌کند را مطالعه نمایید.

 

استقلال شما برایتان جذابیت به ارمغان می آورد

یک زن مستقل قدرتمند است ، برای مردان جذاب است. زمانی که چه از لحاظ مالی، چه در کارهای روزانه مستقل باشید، کمتر از او درخواست کمک خواهید کرد. در این صورت مردان که حس حامی بودن دارند ترغیب می شوند سر از کارتان در بیاورند . برعکس اگر شما دائما در مورد هر موضوعی از او بپرسید باعث کلافگی و سرد شدن او می شوید.

 

از سلامتی و تناسب اندام خود غافل نشوید

توجه به سلامتی و تناسب اندام خود علاوه بر اینکه باعث جلب نظر همسرتان می شود میتواند به شما این امکان را بدهد تا از زندگی با نشاط خود لذت ببرید.

 

غذای مورد علاقه مردان به هیچ وجه نقطه ضعف نیست.

برخی این باور غلط را دارند که نقطه ضعف بزرگ مردان غذای مورد علاقه شان است و برایشان بسیار اهمیت دارد. بین علاقمندی مردان و زنان به غذای مورد علاقه شان هیچ فرقی نیست. بلکه یک مرد صرفا به اینکه دستپختی را بخورد که با محبت آمیخته شده را دوست دارد.

 

با توجه به علاقمندی های او به نقطه اشتراک برسید

علاقه مندی خود را به موضوعاتی که برای شوهرتان جذاب است مانند ورزش، اتومبیل، دوچرخه سواری یا تماشای فیلم نشان دهید. توجه کنید اگر به موضوعی واقعا علاقه ندارید مجبور نیستید آن را انجام دهید. پس هردو می‌توانید از قرار گرفتن در یک محیط دوستانه لذت ببرید.

 

به او بگویید که عاشقش هستید

از ابراز احساسات و عشق خود بیم نداشته باشید. به همسرتان بگویید که عاشقش هستید تا او بداند که چقدر برای شما ارزش دارد. می‌توانید از خلاقیت خودتان استفاده کنید و هر گونه که دوست دارید جمله “من عاشق تو هستم “را بیان کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید با نوشتن جمله روی آینه اتاقتان این کار را انجام دهید.

 

روحیه زنانه خود را حفظ کنید

مردان دوست دارند از زن مورد علاقه خود حمایت کنند. پس لازم نیست که خود را بیش از حد قوی نشان دهید. در مواردی از او بخواهید که به شما کمک کند؛ با اینکار به او می‌فهمانید که حضورش مفید است. مردها خانم‌های خوش رفتار را دوست دارند، خوش رفتاری توأم با روحیه زنانه باعث می‌شود که یک زن بتواند بطور موثرتری شوهرش را جذب کند. مردان دوست دارند که فرزندان‌شان در آغوش مادری مهربان و خوش رفتار پرورش پیدا کنند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که فقط به دنبال مد هستند‌. بکار بردن ظرافت‌های زنانه یک راه بسیار قدرتمند برای جذب شوهر است.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *