معرفی نکات تاثیر گذار در بهبود رابطه ی عاطفی با جنس مخالف
نکات تاثیر گذار در بهبود رابطه ی عاطفی با جنس مخالف

نکات تاثیر گذار در بهبود رابطه ی عاطفی با جنس مخالف

سلام عزیزان ماه سرایی. در این مقاله  درباره نکات تاثیر گذار در بهبود رابطه ی عاطفی با جنس مخالف درخدمت شما هستیم. باما همراه باشید.

نکات تاثیر گذار در بهبود رابطه ی عاطفی با جنس مخالف

یکی از نیاز های انسان بالغ نیاز به برقراری رابطه ی عاطفی با جنس مخالف است. که در این موضوع تفاوتی میان مرد وزن وجود ندارد. ما گاها به دلیل کم بودن اطلاعات در این زمینه افراد در جذب فرد مورد علاقه خود دچار مشکل میشوند. در ذیل نکاتی را در این باره ذکر میکنیم:

 

هوش و زیبایی مکمل یکدیگر در جذب جنس مخالف

زیبایی یکی از عواملی است که خیلی از افراد به خصوص زنان برای جذب مردان به آن اهمیت می‌دهند. درست است که زیبایی ظاهر شما در جلب نظر مردان بی تاثیر نیست، اما جالب است که بدانید عوامل تاثیر گذاردیگری هم وجود دارد.

پژوهش‌هایی که در زمینه جذابیت‌های زنان برای مردان انجام شده نشان می‌دهد که مردان به زنان باهوش بیشتر از زنان زیبا جذب می‌شوند. در واقع زن‌های باهوش و تحصیل کرده به دلیل عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری که از حضور در اجتماع کسب می‌کنند برای مردان جذابیت بیشتری دارند. در نتیجه اگر زیبایی شما در کنار هوش و تحصیلات قرار بگیرد مطمئنا تاثیرات بیشتری خواهد داد.

 

انعکاس حالت های درونی در چهره

اینکه در حالات چهرۀ خود بیشتر چه احساسی را منعکس می‌کنید، در جذب جنس مخالف تاثیر بسیاری دارد. در پژوهشی در سال 2011 به بیش از 1000 نفر عکس‌هایی از جنس مخالف نشان دادند و نظرشان را دربارۀ میزان جذابیت این افراد پرسیدند. نتایج  نشان داد؛ مردها بالاترین امتیاز را به زنان شاد و کمترین امتیاز را به زنانی که مغرور به‌ نظر می‌رسیدند، دادند. درمقابل مردان مغرور برای زن‌ها جذاب‌تر بودند و مردان شاد کمترین امتیاز را گرفتند. اما هر دو جنس به کسانی که در چهره خود حالت خجالت زده‌ای داشتند نمره بیشتری دادند.

با این حال توجه داشته باشید که اگر با فردی قصد ازدواج دارید حالات چهره یکی از عوامل تاثیرگذار در تصمیم گیری شما هستند. به این مثال توجه داشته باشید. تصور کنید همسر شما از لحاظ چهره‌ای بسیار جذاب بوده و بهتر از او دیگر نیست! این عامل چقدر می‌تواند در زندگی دو نفره نقش داشته باشد؟ اگر اخلاق او به گونه‌ای باشد که نتوانید با آن سازش پیدا کنید بیانات چهره هیچگاه به کمک شما نخواهد آمد و شما یک عشق اشتباه را تجربه خواهید کرد.

 

روحیات مشابه به یکدیگر

در اکثر فیلم‌ها، رمان‌ها و داستان‌های عاشقانه این طور القا می‌شود که هرچه تفاوت‌ها بیشتر باشد، زن و مرد بیشتر به یکدیگر جذب می‌شوند. اما باید بدانید که این تصور، تصور عامیانۀ غلطی است. تجربۀ احساسات مشابه و داشتن جهان بینی‌های نزدیک به یکدیگر بیشتر منجر به شروع رابطه عاشقانه می‌شود. زیرا افراد در این صورت احساس صمیمت و نزدیکی بیشتری به یکدیگر خواهند داشت.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *