معرفی راهکارهایی ساده برای داشتن زندگی سرشار از آرامش
راهکارهایی ساده برای داشتن زندگی سرشار از آرامش

راهکارهایی ساده برای داشتن زندگی سرشار از آرامش

سلام عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره راهکارهایی ساده برای داشتن زندگی زناشویی سرشار از آرامش  نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

 

 

راهکارهایی ساده برای داشتن زندگی سرشار از آرامش

 

به همسر خود احترام بگذارید

اگر می خواهید زندگی مشترک خوبی داشته باشید به احساسات همسرتان اهمیت دهید. و هنگام تصمیم گیری درباره ی مسائل روزمره به نظرات همسرتان به اندازه ی کافی اهمیت بدهید و عقاید او را جدی بگیرید.

 

همدیگر را در آغوش بگیرید

برای ایجاد یک ارتباط قوی با همسر خود تماس بدنی بیشتری با همسرتان برقرار کنید. مثلا او را ببوسید ، در آغوش بگیرید و یا دستانش را در دستتان بگیرید . انجام این کارها سبب می شود در بدن شما اکسی توسین بیشتری آزاد شود و رابطه قوی تری با هم داشته باشید.

 

تفاوتهای همدیگر را بپذیرید

همه ما در زندگی مشترک با یکدیگر اختلاف نظر و تفاوت هایی را داریم. اما یک زندگی زناشویی موفق زندگی است که در آن زن و مرد تفاوت ها همدیگر را بپذیرند.

 

اعتماد کنید

اگر همسرتان درباره ی چیز خصوصی و مهمی به شما اعتماد کرد و آن را با شما در میان گذاشت، هرگز نباید با بی فکری آن را با کس دیگری در میان بگذارید. زیرا این کار اعتماد را از بین می برد و هرگز از این مسائل به عنوان نقطه ضعف، در مشاجرات و بحث هایتان استفاده نکنید و به صداقت همسر خود احترام بگذارید.

از او قدردانی کنید

همیشه که نباید برای همسرتان هدیه های گران قیمت بخرید. شما می توانید با یک نوشته کوچک داخل بسته ناهار همسرتان قرار دهید تا او با خواندن آن احساس شادی کند . قدردانی از همسر باعث نزدیک شدن دلهایتان به یکدیگر خواهد شد چرا که با این کار به همسرتان می فهمانید که به او توجه وعلاقه دارید.

 

اجازه دهید همسرتان زمانی را به خود اختصاص دهد

آقایان گاهی به تنهایی نیاز دارند و دوست ندارند مشکلاتشان را با دیگران در میان بگذارند. در این مواقع به همسرتان اجازه دهید زمانی را به خود اختصاص دهد. و با میل خود دوباره ارتباط برقرار کند و به ارتباطش پایبند باشد. بهتر است اگر همسرتان مایل به برقراری ارتبط بود به حرف هایش خوب گوش دهید و او را درک کنید.

 

تلاش نکنید همسرتان را تغییر دهید

اگر می خواهید همسرتان با شما ارتباط قوی و موثری برقرار نماید و از شما فاصله نگیرد. هرگز نخواهید همسرتان را تغییر دهید و به او نگویید که تو همان که من می خواهم نیستی. زیرا او این چنین از شما فاصله خواهد گرفت. پس همسرتان را همانگونه که هست ، بپذیرید و تلاش کنید تنها خوبی های همسرتان را ببینید.

 

 

منبع : مجله ماه سرا

 

 

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *