معرفی برندهای معروف رژ لب

در این مقاله میخواهیم برند های برندهای معروف رژ لب را به شما معرفی کنیم با ماه سرا همراه باشید .

اغلب خانم ها دوست دارند با ظاهری آراسته و مرتب در محیط های مختلف حاضر شوند  و باعث نشاط و شادابی خانم ها هم میشود . در بین لوازم آرایشی رژلب محبوبیت بیشتری دارد چرا که در خیلی از زمان ها علاوه بر زیبایی برای مرطوب نگه داشتن لبها هم استفاده می شود .در ادامه انواع برندهای معروف رژ لب رو معرفی میکنیم با ما همراه باشید .

1-مارک رولن رژلب از برندی متفاوت و درخشان:

این  رژلب رنگ های متفاوتی دارد و البته براق کننده هم هست ترکیبات موجود در این رژلب باعث ترک و خشکی لبها هم نمیشود و سرب کمی هم در آن به کاررفته است اگر علاقه داریدلبهای متفاوت و زیباتری داشته باشید ما به شما این مارک را پیشنهاد می کنیم

 

مارک رولن یکی از برندهای معروف رژ لب
رژ لبی درخشان و متفاوت

2 – مارک رژلب دیور Dior Crema De Gloss

ترکیبات این محصول بسیار مخملی و درخشان است و لبها را صاف وزیبایی خاصی به آنها می دهد . تنوع رنگی بسیار خوبی داردو جزو بهترین مارک های رژلب است البته میزان مسی هم که در این برند آرایشی استفاده شده است بسیار اندک است و کمتر سلامتی شما را به خطر می اندازد .

مارک رژلب دیور یکی از برندهای معروف رژ لب
رژ لبی  برای زیباتر کردن چهره ی خود

3 – رژلب بورژوا

این برند ارایشی و به خصوص رژلب آن از موادی ساخته شده است که لبها را در برابر اشعه آفتاب هم حفظ می کند و این برند در تابستان از خشکی و ترک لب ها محافظت میکند.بورژوا به دلیل قیمت پایین و ترکیبات مفید آن طرفداران زیادی دارد و جای خود را در بازار لوازم آرایشی پیدا کرده.

رژلب بورژوا یکی از برندهای معروف رژ لب
این برند در مقابل اشعه آفتاب هم محافظت می کند

4 – رژلب نارس مرطوب کننده و آرامش بخش

اگر بین ان  افراد هستید که همیشه لبهایتان ترک خورده و پوسته پوسته است این رژ لب به دلیل داشتن ضد افتاب و مواد مغذی و روغن های گیاهی در ترکیبات خود انتخاب بسیار خوبی برای خانوم ها هست وتنوع رنگی  بسیار خوبی  داردکه لبها را صاف ، براق هم می کند . رژلب نارس برای افرادی که پوست گندمی و برنزه دارند رنگهای بسیار خوبی است.

براق و صاف کننده
مرطوب کننده و دارای ترکیبات گیاهی

5 – برند رژلب LAVERA LIPSTICK

ترکیبات رنگی مورد استفاده در این رژلب ، روغن بادام ، نارگیل ، زیتون ، به کار رفته است و همین مواد باعث میشود لبهایتان شکلی مخملی و لطیفی به خود گرفته و عطر و ظاهر آن شبیه گل های بهاری باشد وما این محصول رو به شما معرفی میکنیم

LAVERA LIPSTICK
فرم دهنده و صاف کننده لب

درباره‌ی نگین

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *