محاسن استفاده از کاندوم و انواع آن برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی
محاسن استفاده از کاندوم و انواع آن برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی

محاسن استفاده از کاندوم و انواع آن برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی

سلام عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره محاسن استفاده از کاندوم و انواع آن برای داشتن یک

رابطه زناشویی عالی صحبت کنیم با ما همراه باشید.

در رابطه زناشویی و زوج هایی که در روز هایی اول زندگی هستند استرس از اینکه به بارداری ناخواسته دچار شوند وجود دارد و تنها راه حل این مشکل استفاده از کاندوم است،محاسن استفاده از کاندوم و انواع آن برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی  وبرای جلوگیری از بارداری ناخواسته و یا بیماری های مقاربتی.

کاندوم چیست؟

کاندوم تنها وسیله ای است که قادر به پیشگیری از بیماری های آمیزشی و از همه مهمتر ایدز است. در صورت استفاده صحیح و همیشگی کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته در صورت استفاده صحیح و همیشگی است.

کاندوم بر خلاف بعضی از راه های پیشگیری از بارداری دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.

کاندوم ها درشکل ها، رنگ ها، طعم و بو، بافت ها و اندازهایی متنوع ارائه می شوند که می توانند لذت در نزدیکی را افزایش دهند.

کاندوم مشکلات موجود در نزدیکی مانند زود ارضایی را کاهش می دهند.

استفاده از کاندوم:

استفاده از کاندوم بسیار ساده است.

تنها با کمی تمرین در مورد نحوه استفاده صحیح از آن شما قادر خواهید بود از لذت ارتباط جنسی با اطمینان خاطر کامل بهره ببرید.

انواع كاندوم:

صاف:

سطح صاف کاندوم برای لذت بردن زن و مرد به صورت طبیعی می باشد.

دندانه دار:

کاندوم دندانه دار برای تحریک بیشتر زن و تحریک دیواره واژن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

خاردار :

اگر به دنبال احساس متفاوتی هستید از کاندوم خادار استفاده نمایید.در طراحی این نوع کاندومها از جنس خود بدنه کاندوم زائده هایی در سرتاسر آن بوجود آمده است.

1*:3

این کاندوم ترکیبی از سه کاندوم صاف ، دندانه دار و خاردار می باشد که بهترین احساس را فراهم می کند.

فوق العاده باریک:

همگان لذت آمیزش بدون کاندوم را دوست دارند و برای اینکه این لذت برای شما تداعی شود شما می توانید از کاندوم فوق العاده باریک استفاده نمایید .

تاخیری:

کاندوم تاخریری دارای کرم  می باشد.این کرم از انزال زودرس جلوگیری کرده و انزال را به تاخیر می اندازد تا از رابطه زناشویی لذت طولانی تری را ببرید و این فرصت را داشته باشید تا همسر خود را نیز به ارگاسم کامل برسانید .

کاندوم زنانه:

کاندوم زنانه لوله ای پلی اورتانی و روغن کاری شده است که رینگ های انعطاف پذیر در هر دوسر خود داشته و یکی از سرهای لوله بسته می باشد. و حدود ۷۵ درصد در پیشگیری از بارداری موثر می باشند.

کاندوم های زنانه نیز می توانند فراهم کننده مقداری محافظت در برابر بیماری‌های‌ مقاربتی باشند. اما کاندوم های مردانه در این زمینه بهترین گزینه می باشند.

لطفا از کاندوم استفاده کنید:

ظهور باکتری مقاوم جنسی که زنان را نازا میکند.

متخصصان هشدار میدهند، که اگر مردم مراقب نباشند یک نوع عفونت جنسی مسری که به تازگی شناسایی شده، ممکن است به سوپرباکتری مقاوم تبدیل شود.موسسه بریتانیایی سلامت جنسی و ایدز با هشدار درباره این موضوع دستورالعملی را برای شناسایی ام‌جی و درمان آن منتشر کرده است.محاسن استفاده از کاندوم و انواع آن برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی افراد را بیشتر ترغیب به استفاده از کاندوم میکند.

ام،جی:

مایکوپلاسما اندام‌های جنسی که به اختصار ام‌جی نامیده میشود معمولا هیچ عارضه‌ای ندارد اما میتواند باعث التهاب رحم شود و در نتیجه بعضی زنان را دچار نازایی کند.

این باکتری از طریق ارتباط جنسی منتقل میشود و کاندوم میتواند مانع انتقال باکتری شود. این باکتری اگر به موقع از بین نرود میتواند باعث نازایی در زنان شود.

به گفته دکتر گرینهاوس :حالا دلیل دیگری هم به دلایل ضرورت استفاده از کاندوم در رابطه جنسی اضافه شده است. این

باکتری اگر به موقع از بین نرود میتواند باعث نازایی در زنان شود.

 

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *