رژ گونه

رژ گونه چیست؟

سلام و وقت بخیر خدمت شما مخاطبان عزیز ماه سرا. ممنون از اینکه مطالب ما را دنبال می کنید و از سایت ماه سرا دیدن می کنید. امروز هم قصد داریم درمورد یکی دیگر از لوازم آرایشی به نام رژ گونه صحبت کنیم. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

رژ گونه

این نوع از لوازم آرایشی را نیز بیشتر خانم ها استفاده می کنند و مزایایی همچون سالم دیده شدن و زیباتر شدن صورت را در پی دارد. اما در استفاده از این نوع از ماده آرایشی نیز باید شرایطی را رعایت کرد. یکی از این شرایط انتخاب مناسب درست و مناسب می باشد. به طوری که برای هر پوست و رنگ پوست، رژ گونه مخصوص به خودش را باید استفاده کرد، که زیبایی را برای صورت به ارمغان بیاورد. اگر در انتخاب اشتباهی صورت گیرد، نتیجه بر عکس شده و بیشتر از زیبایی صورت کاسته می شود. پس حتما در انتخاب این نوع ماده باید سخت گیر باشید و دقت کافی را به کار ببرید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

رژ گونه

انتخاب رژ گونه مناسب

جهت انتخاب این ماده آرایشی صورت می بایست ابتدا به رنگ پوست خود نگاه کنید و پس از آن رژ گونه مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید. به طور مثال اگر رنگ پوست شما حالت رنگ پریدگی است، می توانید از رنگ صورتی روشن یا هلویی برای زیباتر شدن صورت خود استفاده کنید. همینطور اگر رنگ صورت شما زرد است می توانید از رنگ های پرتقالی یا صورتی مایل به قرمز برای خود استفاده کنید تا صورت شما زیباتر به نظر برسد. نکته ی دیگری که در انتخاب رنگ مناسب می باشد برای کسانی است که رنگ پوستی تیره ای دارند که می توانند از رنگ های قرمز و صورتی استفاده کنند که باعث سرزندگی پوست خود می شوند.

چگونگی زدن رژ گونه

رژ گونه ها به دلیل تنوع ای که در نوع مواد دارند می توان به گونه های متفاوتی از آن ها استفاده کرد. این ماده آرایشی در نوع های کرمی، پودری و همینطور به صورت مایع و ژل در دسترس می باشد که هر کدام یک نوع روش استفاده دارند و می توانید از هر کدام که برای شما آسان تر است استفاده کنید.

نحوه زدن رژ گونه

نکته مهمی که در استفاده از این ماده پیش می آید، انتخاب مکان درست از صورت و همینطور روشنایی کافی می باشد تا با دقت هر چه تمام تر از رژ گونه برای صورت خود استفاده کنید.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *