پنکیک

پنکیک صورت چیست؟

سلام و وقت بخیر خدمت شما ماه سرایی های عزیز. امروز قصد داریم درباره پنکیک صورت صحبت کنیم و چگونگی این ماده آرایشی را توضیح دهیم. پس خوش حال می شویم تا با ما همراه باشید. به ماه سرا خوش آمدید.

پنکیک صورت

در ابتدا باید اشاره کنیم که این پنکیک برای پختن یک کیک خوشمزه نیست و نباید با آن اشتباه کنید. اصطلاح این ماده آرایشی گاهی وقت ها به صورت پنکک به میان آورده شده و در بیشتر موارد به صورت پنکیک می باشد. پس در انتهای این مطلب منتظر این نباشید که آموزش پخت یک کیک رو به شما داشته باشیم. از شوخی که بگذریم، می خواهیم بدانیم پنکیک صورت چیست و چه کاربردی دارد. این ماده آرایشی برای از بین بردن عیب و ایراد های صورت استفاده می شود تا ایراد هایی مانند جوش و لک و … را پوشش دهد و زیبایی بیشتری برای صورت به ارمغان بیاورد. به همین دلیل، بیشتر خانم ها از این ماده آرایشی استفاده می کنند چرا که بیشتر به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند.

پنکیک

چگونگی استفاده پنکیک صورت

شاید براتون سوال پیش امده باشد که باید چگونه و چطور از این ماده آرایشی استفاده کرد و شرایط استفاده از این ماده به چه صورت است؟. در ابتدا باید گفت که برای بعضی ها سوال است که از کرم پود استفاده کنیم یا پنکیک؟ پاسخ این سوال به این صورت است که استفاده از پنکیک بسته به نوع پوست می باشد، پس به همین دلیل کسانی که دارای پوست چرب هستند می توانند از پنکیک استفاده کنند و کسانی که دارای پوست خشک هستند می توانند از کرم پودر استفاده کنند. همینطور برای استفاده از پنکیک صورت، نباید پد آن را زیاد مرطوب کنیم. با مرطوب کردن زیاد پد، باعث می شود ماده روی صورت ننشیند. پس به همین دلیل توصیه می شود تا رطوبت کمتری در حد چند قطره آب به پد مورد استفاده اضافه گردد تا باعث پوشش بیشتر بر روی پوست شود.

در این مطلب دریافتیم که پنکیک یک ماده آرایشی برای صورت است که پوشش دهنده عیب و ایراد های صورت می باشد و همینطور بیشتر خانم ها علاقه مند به استفاده از این نوع ماده آرایشی هستند و برای صورت خود مورد استفاده قرار می دهند. همینطور این ماده رابطه مستقیمی به نوع پوست فرد نیز دارد و اندازه رطوبت هم تاثیر گذار در پوشش این ماده آرایشی بر روی صورت می باشد. داشتن پوست و زیبایی عالی را برای شما آرزومند هستیم.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *