کرم دور چشم

کرم دور چشم

سلام و وقت بخیر خدمت شما ماه سرایی های عزیز. ممنون از این که وب سایت ما را برای کشف جواب سوالاتتون و خرید انتخاب کردید. امروز قصد داریم در مورد کرم دور چشم صحبت کرده و مطالب مختلفی را بیان کنیم. پس با ماه سرا همراه باشید.

کرم دور چشم

آیا می دانید این نوع از ماده آرایشی برای چه هدفی استفاده می شود؟ آیا می دانید این کرم از چه موادی درست شده است؟ آیا می دانید سن مناسب برای استفاده از این نوع کرم، چه سنی است؟.بله، جواب همه این سوالات را در ادامه مطلب خواهید فهمید، پس این مطلب را تا آخر پیگیری کنید.

کرم دور چشم برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم استفاده می شود و می توان گفت چین چروک های دور چشم را پنهان می کند. هدف از استفاده این کرم، برای زیبایی بیشتر چشم ها و صورت است و بیشتر خانم ها علاقمند به استفاده از این ماده دارند. این کرم در بیشتر موارد از مواد مختلف شیمیایی درست می شود و تقلبی یا به اصطلاح فیک آن نیز در بازار زیاد است. پس باید حواستان را جمع کنید تا به تور کلاهبرداران نخورید تا کرم های تقلبی را خریداری نکنید. چرا که کرم های تقلبی ضرر های بسیار سنگینی به سلامتی انسان می رساند.

کرم دور چشم

سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم

بعضی از مردم نمی دانند که برای استفاده از این ماده آرایشی هم سنی تعیین شده است و با خیال راحت از این کرم استفاده می کنند بدون آنکه بدانند خطری در کمین آن ها است. سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم، از 25 سالگی به بالا می باشد. حالا شاید براتون سوال پیشش آمده که چرا از 25 سالگی؟! در سن 25 سالگی به بالا کم کم چین و چروک های دور چشم به دلیل وقوع اکسیداسیون ظاهر می شود و استفاده از آنتی اکسیدان ها و این نوع مواد ها برای به تعویق انداختن زمان پیری پوست الزامی می شود. این نکته را بدانید که پوست دور چشم، یکی از حساس ترین پوست ها در بدن است و باید به آن توجه کرد و از هر موادی نباید برای از بین بردن چین و چروک استفاده کرد.

درباره‌ی حمید رضا

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *