مجله ماه سرا

آرایش مناسب پیشانی بلند و ترفند هایی برای کوتاه نشان دادن آن

.سلام به همراهان مجله ماه سرا. در این مقاله درباره ی آرایش مناسب پیشانی بلند و ترفند هایی برای کوتاه نشان دادن آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهیم. امیدواریم مفید واثع شود.

آرایش مناسب پیشانی بلند و ترفند هایی برای کوتاه نشان دادن آن

قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بگویم در خلقت خداوند هیچ گونه نقصی وجود ندارد. و اوست که هر فرد را به واقع زیبا آفریده است. پس وقتی جلوی آینه می ایستید اگر خوب دقت کنید زیبایی های بسیار و متناسب را در ظاهر خود مشاهده میکنید. اما برخی افراد  ممکن است بخواهند در ظاهرشان به صورت موقتی تنوعی ایجاد کنند که محصولات آرایشی و ترفندهای مخصوص به هرکدام این امکان را فراهم میکند.

ترفندهای آرایشی

رژگونه

یکی از ترفندهایی که در آرایش میتوان به کار برد. تا توجهات را از پیشانی به قسمت های دیگر متمرکز کرد شیوه ای خاص در استفاده از رژ گونه است. برای اینکار از رژگونه ی صورتی یا هلویی روی استخوان گونه ی خود استفاده کنید. و آنرا به سمت بالا محو کنید تا حالتی شبیه لیفتینگ ایجاد کند. همچنین میتوانید از رژگونه های براق هم استفاده کنید تا با منعکس کردن نور توجهات را بر روی خود متمرکز کند.

 

فاندیشن تیره‌تر

استفاده از فاندیشن تیره تر روی شقیقه یا خط رویش موها باعث میشود پیشانی برجسته  شما کوتاه تر و کوچک تر به نظر برسد. طی مراحل زیر این ترفند را اجرا کنید:

  1. ابتدا موهایتان را ببندید و مطمئن شوید هیچ مویی روی قسمت مورد نظر نباشد.
  2. مرحله ی بعدی انتخاب یک فاندیشن یا کانسیلر است که پنج درجه از پوست شما تیره است.
  3. سپس با براشی مسطح یا گنبدی شکل به میزانی که تشخیص میدهید نیاز است روی پیشانی بزنید و خوب آنرا با صورتتان ترکیب کنید.
  4. در هر میکاپ موفق زیر سازی بی نقص نقشی بسیار مهم را ایفا میکند. برای داشتن زیرسازی بی نقص باید مواد آرایشی با پوست ترکیب شود. پس تا رسیدن به نتیجه ای بی نقص به ترکیب کردن و پخش کردن آرایش روی پوست ادامه دهید.
  5. کانتور باید حالت طبیعی داشته و بدون خط و خطوط به نظر برسد.
  6. در پایان از پودر برنزه استفاده کنید تا اثر، قوی‌تر و واضح‌تر به نظر برسد.

این ترفند به شما این امکان را میدهد تا ساختار استخوان گونه را تغییر دهید و گردی صورتتان را کاهش دهید.

 

چشم‌ها

چشم یکی از اعضای صورت است که افراد به طور ناخودآگاه ابتدا به آن توجه میکنند. پس این فرصت مناسبی است تا با انجام آرایشی زیبا در قسمت چشم ها این توجه را ادامه دار کنید.

تمرکز روی لب‌ها

با استفاده از یک رژلب صورتی روشن یا مرجانی روی لب هایتان توجه افراد را به لب هایتان معطوف کنید. یکی از کارآمد ترین راه ها برای اینکه بتوانید تغییر جهت تمرکز مخاطب را انجام دهید انتخاب آرایشی جذاب برای لب است. به این نکته توجه کنید که برای رسیدن به این هدف بقیه ی صورتتان آرایش ساده ای باید داشته باشد.

مدل مناسب ابرو

ابرو ها در صورت نقش مهمی را چگونه دیده شدن شما ایفا میکنند. دلیل این نقش این است که مانند قاب برای صورت عمل میکنند. پس برای اینکه پیشانی بلندتان را مخفی کنید کافی است ابروهایتان را به حالت زاویه دار یا اصلاحا هشتی تغییر دهید.

 

منبع : مجله ماه سرا

خروج از نسخه موبایل