مجله ماه سرا

عطر مناسب هدیه روز ولنتاین و خصوصیاتش چیست؟

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره عطر مناسب هدیه روز ولنتاین و خصوصیاتش چیست؟ نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

روز ولنتیاین:

روز 25 بهمن ماه در ایران روز ولنتاین است ،روزی که به روز عشاق در سراسر دنیا شهرت دارد.و داستان این روز را همه کم و بیش می دانند.قصد ما بازگو کردن داستان نیست بلکه می خواهیم درباره عطر مناسب هدیه روز ولنتاین و خصوصیاتش نکات جالبی را بیان کنیم.

نکات مهم هنگام خرید عطر:

تاریخ عطر:

تاریخ ساخت عطر و انقضاء آن بسیار مهم است و باید به آن اهمیت دهید.

قیمت عطر:

درهنگام خرید عطر با قیمت آن توجه داشته باشید قرار نیست هر عطر گرانقیمتی خوشبو و ماندگار باشد،در هنگام خریددقت کنید رایحه عطر با قیمت آن تناسب داشته باشد.

بسته بندی:

بسته بندی عطر در کنار دیگر موارد بسیار مهم است.بسته بندی در شیشه های خوش نقش و خوش تراش و یا به شکل الماس بسیار جذاب و شیک است.

نوع رایحه عطر:

بعضی از افراد به هیچکدام از سه مواد قبل اهمیت نمی دهند و فقط رایحه ای که مشامشان را نوازش دهد برایشان مهم است.

تقسیم بندی عطرها برحسب Eau de Perfume وPerfume:

این کلمه از ترکیب دو کلمه فرانسوی به وجود آمده است،و به معنای بوی خوشی که در هوا پخش می شود،عطر می گویند.

عطرها براین اساس غلطت به چند دسته مهم تقسیم شده اند؛

ادوتولیت ها و ادکلن ها نسبت به بقیه عطرها تا حدودی ارزان تر هستند،ولی درحال وقتی به عنوان هدیه انتخاب می شوند بسیار ارزشمند می شوند.

تاثیرات عطر برای شریک زندگی تان:

دلیل های زیادی برای خرید عطر وجود دارد،که ما به شما توصیه می کنیم هدیه برای شریک زندگی و دوستتان عطر هدیه بخرید.

یادآوری با استفاده از عطر:

وقتی برای شریک زندگی و دوستتان عطر هدیه می خرید،هر با که از عطر استفاده می کند به یاد شما و خاطره شما برایش زنده می شود و به یاد شما می افتد حتی در سفر.

احساس عاشقانه:

هر وقت همسر و دوست شما از عطر شما استفاده میکند و دیگران از مشخصات عطرش می پرسند. جواب می دهد که شما برایش هدیه گرفته اید و باعث احساس عاشقانه بین شما ها می شود.و در بین دیگران اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند وقتی میبیند برایش مهم هستید.

کامل تر شدن هدیه ها:

ممکن است کادو های کاملی خرید کرده اید و می خواهید برای تکمیل شدن هدیه تان از عطر های کوچک استفاده کنید تا عاشقانه ترین هدیه ها را به شریک زندگی تان داده باشید.

تکنیک های طلایی برای انتخاب عطر برای بانوان:

برای خرید عطر برای بانوان باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.و با عطرها می توانید شخصیت بانوان را بشناسید.

عطرهای شیرین:

بانوانی که شخصیت محافظه کار و آرامی دارند بهترین عطر با رایحه شیرین برای این بانوان انتخاب مناسبی است.

عطرهای تند:

عطرها با رایحه تند برای بانوان پرشور و جنب و جوش گزینه عالی و مناسبی است.

عطرهای ترش:

عطرهای ترش برای بانوانی با شخصیت قوی و شجاع بسیار مناسب و ایده آل است.

 

علت هدیه عطر به آقایان چیست؟

شخصیت مرد:

همانطور که شخصیت بانوان بسیار مهم است،شخصیت آقایان هم همینطور است و در هنگام خرید عطر به شخصیت و خلق و خوی مرد بسیار اهمیت بدهید.و عطر متناسب با شخصیت مرد را تهیه کنید.

اعتماد به نفس:

وقتی عطری متناسب با شخصیت و حس همسرتان برایش تهیه می کنید،به او اعتماد به نفس صد چندانی تزریق می کنید.و رابطه عاشقانه شما دگرگون می شود.و همسر شما بیشتر جذب شما و سلیقه شما می شود.

حس علاقه وافر:

موثرترین حس برای بانوان عطری است که خودشان عاشقش هستند و از رایحه مورد دلخواه خودشان لذت می برند.پس با خرید عطری با رایحه دلخواهتان با یک تیر دو نشان زده اید هم همسرتان را عاشق تر کرده اید و هم از رایحه ای که دوت دارید لذت می برید.

پایان سخن:

اگر دوست دارید که در همه مراسم ها بدرخشید و عطری که استفاده می کنید شامه نواز باشد،به دنبال عطرهای بی نظیر و تک باشید و برای خرید عطر وقت بگذارید و بهترین زمان برای خرید عطر صبح است.تا عطری دوست داشتنی در روز عشق به دوست داشتنی ترین فرد زندگی تان هدیه بدهید.

منبع:مجله ماه سرا

خروج از نسخه موبایل