مجله ماه سرا

خط چشم های جذاب که آرایش شما را فوق العاده می کند.

خط چشم های جذاب که آرایش شما را فوق العاده می کند.

خط چشم های جذاب که آرایش شما را فوق العاده می کند.

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره خط چشم های جذاب که آرایش شما را فوق العاده می کند. نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

خط چشم های جذاب که آرایش شما را فوق العاده می کند:

در سال های اخیر خط چشم به یکی از ترند های آرایشی تبدیل شده و جزء لاینفک لوازم آرایشی بانوان محسوب می شود. اضافه کردن خط چشم به آرایش ،رنگ ولعاب خاصی به آرایش شما می دهد.در این مقاله ما شما را با انواع خط چشم های جذاب آشنا میکینم.

1. خط چشم پهن :

اولین خط چشمی که برای تمام بانوان توصیه می شود و بسیار راحت است و برای ظاهر کردن چشمانتان به کار گرفته می شود.خط چشمی پهن که به سمت بالا و روی پف پلک ادامه دارد به خودی خود میکاپی خاص است اما اضافه کردن سایه چشم به آن حتی این خط چشم را خاص و متمایز می کند.

2. خط  داخل چشم:

ترند جدید بعد از خط چشم پهن که محبوب و پرطرفدار است خط چشم داخل چشم است. این خط چشم حالتی موج‌دار به چشم‌های شما داده و آرایش شما را خاص می‌کند.

3. خط چشم دوبل:

 کشیدن این خط چشم بسیار آسان‌ است اما برای کشیدن آن باید دستی بدون لرزش داشته باشد. جهت منسجم و یکپارچه کردن خط چشم، خط کوچکی زیر خط مژه پایینی خود و در مرکز صورت بکشید.

4. اسموکی:

برای کشیدن این خط چشم به یک براش سایه تخت و سفت و رنگ سایه مورد علاقه خود احتیاج دارید،سایه را مستقیماً بالای خط مژه خود کشیده سپس به آرامی شروع به محو کردن آن کنید. می‌توانید هر چقدر زیاد یا کم که دلتان می‌خواهد، بسته به میکاپ دلخواه خود، آن را محو کنید.

5. خط چشم سنگی:

حالتی کرمی شکل و متراکم از رنگدانه ها دارد. بسیار نرم و سبک است و به سادگی با یکبار فروکردن قلم در مواد تمام چشم را پوشش میدهد. این خط چشم دارای یک قلم حرفه ای و نازک میباشد. خطوط ایجاد شده با خط چشم سنگی از دیگر خط چشم ها صاف تر و یکدست تر میباشد و علت آن حالت کرمی این خط چشم است.

 

6. خط چشم برگ :

این خط چشم بسیار خاص و متفاوت است و برای استفاده روزمره مناسب نیست، برای این خط چشم شما ابتدا به یک خط چشم ساده به عنوان پایه میکاپ نیاز دارید. هنگامی که خط چشمی اصلی را کشیدید، هرچقدر برگ که می‌خواهید به بالای آن اضافه کنید. انجام این آرایش چشم سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد بنابراین با این خط چشم می‌توانید دیگران را با مهارت آرایش کردن خود تحت تاثیر قرار دهید.

7. خط چشم دوبل:

 

قرار دادن دو خط چشم در کنار یکدیگر برای شما کاری آسان است، امتحان کردن خط چشم دوبل می‌تواند میکاپی جالب برای آرایش چشمانتان باشد. کار خود را ابتدا با کشیدن خط چشم اصلی شروع کرده سپس با هر رنگ دیگری که دوست دارید، بالای آن خط دیگری بکشید. اطمینان حاصل کنید که خط چشم دومی کمی کشیده‌تر از اولی می‌شود تا چشمانتان را حالت‌دار و پرجلوه کند.

8. خط چشم ستاره:

 

خط چشم ستاره‌ای می‌تواند آموزش خط چشم مخصوص شما باشد، اضافه کردن ستاره‌ها (یا هر شکل دیگری که می‌خواهید) به بالای خط مژه بالایی شما می‌تواند تغییری جالب در کشیدن خط چشم باشد. مقداری چسب مژه مصنوعی به ستاره‌ها زده و صبر کنید تا کمی چسب خودش را بگیرد. جهت احتیاط، از موچین برای چسباندن آنها استفاده کنید و خط چشم شما آماده است.

9. رنگین کمان:

 

این خط چشم را می‌توان هم با خط چشم و هم سایه چشم انجام داد.درست کردن رنگین کمان با خط چشم نیاز به دستی بدون لرزش دارد اما کشیدن این خط چشم بسیار جالب و سرگرم کننده است. این آرایش چشم راهی مطمئن برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران و استفاده در مراسم‌های خاص است.

10. خط چشم پهن اسموکی:

 

خط چشم پهن اسموکی برای آن  خانم‌های توصیه می شود، که دوست ندارند از خط چشم استفاده کنند اما هنوز هم به دنبال امتحان کردن چیزهای جدید برای آرایش چشم خود هستند.با استفاده از یک براش سایه سفت و رنگ سایه به انتخاب خودتان است. تا آنجایی که می‌توانید سایه را نزدیک خط مژه بالایی خود بزنید و سپس هر چقدر زیاد یا کم که دلتان می‌خواهد آن را محو کنید.

11. خط چشم کریستال:

 

این خط چشم مناسب خانم هایی است که علاقه چندانی به خط چشم واقعی ندارند.بالای پلک خود کمی سایه چشم محو کنید و ظاهری مانند خط اطراف بالای پلک خود درست کنید. سپس کمی چسب مژه مصنوعی به کریستال‌ها اضافه کرده، بگذارید چسب کمی خودش را بگیرد سپس آن را روی خط کشیده شده بالای پلک خود بچسبانید.

 12. خط چشم نئونی:

وقتی  اسم آرایش نئونی را می شنویم ذهنمان به سوی یک نوع آرایش خاص و جذاب پرواز می کند.برای دقیق شدن آن از کانسیلر استفاده کنید که راهی عالی برای تمیز و مرتب کردن لبه خط چشم است. این خط چشم نئون جسورانه می‌تواند آرایش چشمی خاص و عالی برای بسیاری از مراسم‌ها باشد.

13. پیشرفته ترین خط چشم:

این خط چشم پیشرفته تر از تمام انواع خط چشم هاست،و جذابترین نوع خط چشم است. از خط چشم برای کشیدن خط چشم استفاده کنید که امتداد آن به صور نیمه روی پلک بالا میاید. به آرامی با استفاده از براش سایه رنگ‌های سایه را به سمت داخل محو کرده و مقداری اکلیل به قسمت داخلی آن اضافه کنید.

 

 

خروج از نسخه موبایل